Smart Youtube Downloader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parnassian

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2012
Smart Youtube Downloader

Dit is een Youtube downloader die ik gemaakt heb in java. U kent het wel, al die lastige programma's die alleen maar reclame willen maken en maar half werken, dit is de oplossing!

Mogelijkheden
- Het downloadt de hoogst mogelijke kwaliteit van het filmpje
- Het filmpje wordt tijdens het download omgezet in het gekozen formaat (dus niet downloaden en dan pas omzetten)
- Optie om filmpjes te zoeken in het programma
- Optie om de link van een filmpje te plakken in het programma
- Het laadt zoekresultaten binnen 150 millisecondes!

Plaatjes
1gtUk.png

1gtTz.png

1gtUP.png

1gtY6.png

Download

U kunt het hier downloaden.

Nog suggesties of tips? Laat het weten!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik wil je even laten weten dat dit programma prima werkt onder Windows 7 Ultimate 64-bit.
Ik heb trouwens even een installer voor je gemaakt, misschien als dat wat fijner werkt. (Klik)

EDIT: Misschien is het handiger dat je vanuit de programma ook wat je gedownload hebt, kan openen.

Groet,

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal.

Hoi,

Ik wil je even laten weten dat dit programma prima werkt onder Windows 7 Ultimate 64-bit.
Ik heb trouwens even een installer voor je gemaakt, misschien als dat wat fijner werkt. (Klik)

EDIT: Misschien is het handiger dat je vanuit de programma ook wat je gedownload hebt, kan openen.

Groet,

Ja installer is misschien wel fijn, en ik zal ervoor zorgen dat bij een dubbelklik op het gedownloade het bestand zal openen.

Misschien dat je zoiets ook op Linux of op een Mac kan draaien, want de programma is Java, maar de decoder is voor Windows.

Groet,

Het werkt verbazingwekkend goed!
Het enige dat me opvalt is dat de kwaliteit wel veel minder is dan het originele filmpje
knipseluq.jpg

In dit voorbeeld heb ik het gedownload als een AVI bestand, maar ook bij bijvoorbeeld een WMV bestand was de kwaliteit zo slecht.

Het werkt verbazingwekkend goed!
Het enige dat me opvalt is dat de kwaliteit wel veel minder is dan het originele filmpje
Bekijk bijlage 166473

In dit voorbeeld heb ik het gedownload als een AVI bestand, maar ook bij bijvoorbeeld een WMV bestand was de kwaliteit zo slecht.

Komt door de AVI encoder, probeer maar eens MKV. :)

Werkt super.
Ik vraag mij alleen af, hoe zit het dan met de Buma rechten als je het van youtube haalt en op je eigen site zet?
In dit geval is het zelf gezongen muziek van bekende artiesten. Zeg maar de karaoke versie.
Hoe zit dit in beide gevallen mag dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan