Anderhalve maand geleden kreeg ik de melding 'Inktank bijna vol" Provisorisch gecontroleerd/verholpen maar de melding bleef komen.Door telkens op de OK knop te drukken als het lichtje begon te knipperen kon ik blijven printen. Vandaag gaf hij er de brui aan via de melding "Controleer printer ## 343".Via Google ben ik er wel achter dat Canon dit mechanisme heeft ingebouwd om de klant te dwingen het apparaat op te sturen. Kassa natuurlijk.En ze zijn wel zo slim om hierover niets in handleidingen te vermelden.
Vraag: hoe reset ik de teller van mijn inktank? Op internet kom ik - al naar gelang het type printer- allerlei verschillende en niet al te duidelijke suggesties tegen.
Heeft iemand een duidelijke handleiding voor het resetten van mijn Smartbase MP 370?
Al vast bedankt
Vraag: hoe reset ik de teller van mijn inktank? Op internet kom ik - al naar gelang het type printer- allerlei verschillende en niet al te duidelijke suggesties tegen.
Heeft iemand een duidelijke handleiding voor het resetten van mijn Smartbase MP 370?
Al vast bedankt