Smartcam 2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan1986

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
5
Goedenavond allemaal!

Vanmiddag pakte ik mijn webcam uit het stof, maar ik ben mijn software CD kwijt. Het gaat om het programma Smartcam 2.1. Nou vroeg ik me af, is deze ergens te downloaden of weten jullie iets anders zodat ik mijn webcam het kan laten doen?

Alvast hartstikke bedankt!

Groet Jan
 
Dank je wel voor de link! Als ik dan dan programma (AMCap) wil starten, zegt ie: Sorry, you havo no video capture hardware. Snap jij daar iets van?
 
Sorry voor late antwoord, ik was even weg. Ja, de camera is aangesloten, het groene lampje brandt en de software die ik heb gedownload (die automatisch startte in je link)"staat op mn computer. heb daarvan PC Cam geinstalleerd, maar als ik dan weer iets wil doen, geeft ie die foutmelding. Als ik mn usb kabel er in doe van die webcam, dan staat er nieuwe hardware gevonden...en als ik daar dan naar ga zoeken, vind ie niks. Moet ik daar niet iets mee doen?? zodat ie het daarna misschien wél doet...?
 
Welkom bij Helpmij.nl

Verwijder de webcam eens van de computer en installeer dan eerst de software en sluit daarna de webcam aan. Wellicht dat het dan wel werkt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan