Smartcard+writer

Status
Niet open voor verdere reacties.

probleem

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2002
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een smartcard writer om smartcards voor satelliet of schotel te kunnen branden.

LETOP: ik wil niet knoeien of kr*ken of illeg*le handelingen verrichten, ik wil gewoon een goede writer hebben.

Ik moet weten welke writer alle formaten van smartcards ondersteund; op deze website word alles uitgelegd wat voor soort smartcards er bestaan http://www.weethet.nl/dutch/smartcards_types.php

Ik had zelf de volgende model in gedachte: CHIPDRIVE Micro 100 , maar ik heb gehoord dat de speciale writers zeker tot 200 euro oplopen.

Kan iemand mij aub helpen?

LETOP: ik wil niet knoeien of kr*ken of illeg*le handelingen verrichten

Ik ben op zoek naar een smartcard writer om smartcards voor satelliet of schotel te kunnen branden.

LETOP: ik wil niet knoeien of kr*ken of illeg*le handelingen verrichten, ik wil gewoon een goede writer hebben.

Kan iemand mij aub helpen?

Beste CardWriter, ik denk dat je op een verkeerde forum zit, volgens mij (maar ik weet het niet 100% zeker) worden hier niet dit soort vragen beantwoord.

Ik denk dat je er verstandig aan doet, eerst eens duidelijk te beschriijven wat je WEL wilt, ipv wat je nu hier doet; dat je beschrijft wat je NIET wilt.
Dat klinkt gewoon wat uitnodigender dan wat je nu probeerd.

Ik wens je veel succes met Card-hacking!
Want dat is wat het is, een bestaande SIM/CreditCard - softwarematig veranderen! ;)

Een topic na 5 jaar beantwoorden heeft ook geen nut denk ik. Zet er dan ook een slot op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan