Smartphone automatisch starten en sluiten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Ik heb twee tablets(Samsung en Asus) die in een harde hoes zitten die je kan open en dicht klappen.
Wanneer ik de hoes openklap gaat het scherm aan(uit standby), wanneer ik de hoes dichtklap gaat het scherm uit.(in standby)
Nu heb ik een smartphone(Motorola Moto G) die ook in dergelijke hoes zit en deze moet ik telkens nog manueel aan en uit zetten.

Nu was mijn vraag is dit een bepaalde instelling op het toestel of hoe gaat dit in zijn werk ?
 
Je dient te controleren of jouw Moto G hoesje ook de slaap/waak functie ondersteunt. Deze functie werkt namelijk met het magneetje op de licht sensor, controleer ook of het scherm donker gaat als je aan het praten bent, dwz als het toestel dichtbij jou gezicht zit.
 
Ik ben niet zeker of het hoesje met een magneet is maar het scherm valt wel uit tijdens het bellen wanneer ik er iets tegen hou.
 
Dit betekent dan dat de licht sensor kapot is, u kunt het toestel het best naar een reparetieservice brengen.
 
Het zou wel heel straf zijn dat de lichtsensor van mijn Moto G van enkele maanden stuk is en dat de Moto E van mijn dochter na een week ook stuk is.
Ik heb intussen verder geinformeerd en blijkbaar ondersteunt Motorola dit niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als u aan het praten bent op uw Motorola toestellen, zonder het hoesje, is het scherm uit (donker dus), of is het gewoon verlicht?
 
Dan is het donker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste karine,

Ik heb een aantal quotes weggehaald. Indien je reageert iemand kun je hiervoor de knop "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Zo is het topic beter te volgen, staat anders veel dezelfde tekst onder elkaar.

Succes met de oplossing :)
 
Dan betekent dit toch dat het toestel naar behoren werkt. Kunt u mij aub zeggen wat voor hoesje het is, dwz welk merk en model precies?
 
Heb dat in China besteld en staat geen merk op.
Op de twee tablets werkt dit wel maar op de twee Motorola's en de Nokia werkt dit niet.
Allemaal hoesjes om open te klappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan