smartphone tablet en laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Goeiedag,

Wist eerst niet echt waar ik dit moest plaatsen.
dit is nog niet voor nu maar toch binnenkort.

Ik weet niet goed wat ik best kies.
Ik heb nu momenteel genoeg met alles maar ik zou toch binnen een jaar iets anders willen.
Ik ben eigenlijk aan het twijfelen.
Ik heb nu een smartphone van 150 euro een tablet van 300 euro en een laptop van 650 euro.
Ten eerste ben ik niet tevreden van laptop wel van de rest.
Wat mijn dilemma is.
Koop ik een gewone gsm van max 50 euro dan een duurdere tablet en een evendure laptop.
Of koop ik een gewone gsm van max 50 euro dan een evendure tablet en een duurdere laptop.
Of hou ik het bij hoe het nu is of wissel ik mijn smartphone naar een gsm van 50 euro?
Waarom ik over laptop niet tevreden ben is omdat het een merksgebonden probleem is (acer)

Wou gewoon weten wat het nuttigst is.

Beste,
het ligt er aan waar je alles voor gebruikt.

telefoon alleen voor bellen, zo goedkoop mogelijk.
telefoon voor FB, noem maar op , social media. foto's, enz enz een voor jou betaalbaar abo, met een betere smartphone(eventueel te gebruiken als tablet).
laptop versus tablet, gebruiken office , beter op laptop.
geen office alleen social media spelletjes, internet,foto's enz. tablet(met eventueel een vaste toetsenbord(even googlen).

laat anders eens weten wat je met elk apparaat doe, en adviezen en ervaring komen van eigens.

succes met zoeken Perry

Laatst bewerkt:
Met laptop doe ik schoolwerk met office en online, speel ik runescape en speel ik spellen op cd-rom die uitgekomen zijn vóór 2008. Voor de rest doe ik er niets speciaals mee, er staat maximum 80 GB bestanden en progammas op mijn laptop. windows

Belangrijk!!! ik heb een laptop nodig want ik zit tijdens de week op internaat en ik ga in weekends afwisselen naar moeder en vader.

Met tablet zit ik vaak op wifi op school om dingen te controleren als ik iets vergeten ben, ook voor facebook, en thuis zit ik ook op wifi. Ik speel offline spelletjes zoals dream league soccer, plague inc. en wat andere lichte spelletjes. het besturingssysteem is android.

Gsm/smartphone. Vroeger gebruikte ik het voornamelijk om te smsen ik zat aan 4500 smsen op een maand, nu is het iets rond de 700 per maand. Vroeger zat ik ook meer op mobiel internet maar sinds ik meer en meer wifi ter beschikking heb zit ik op mijn tablet op wifi. Het is het scherm die groter is. Mijn maandelijks mobiel internetgebruik lag rond 1,5 gb per maand, nu max 400 mb per maand. En meestal is dat om treinuren te controleren of busuren, niet meer echt om overal beschikbaar te zijn. Smartphone haal ik dan ook, vergeleken met vroeger, aanzienlijk veel minder uit. en besturingssysteem android

Hopelijk is dit voldoende info

Laatst bewerkt:
zou wachten met nieuwe laptop tot deze op het punt staat van opgeven. als het alleen is voor wat je hier omschrijft.

tablet of smartphone kun je even een afweging maken, tegenwoordig kun je ook al tablets met simkaart krijgen zodat overal online kunt zijn, maar niet mee bellen.
als je de laatste overweeg kun je, als je alleen maar sms( geen whatsapp, kan volgens mij o via tablet met sim) kun je een hele goedkope gsm kopen.
dus zou ik zelf kiezen voor een beter tablet, een goedkope gsm en sparen voor een andere laptop voor als de huidige het begeeft.
nieuwe laptop is meestal window 8 en zal het moeilijk worden om de oudere games te spelen.

Groetjes Perry

persoonlijke keus die ik zou maken:thumb:

Wel ik heb een beetje nagedacht, daarom dat ik niet direct reageerde. Ik weet niet of het erg goed is maar toch misschien handig.
Ik ga denk ik 2 jaar wachten voor ik iets aankoop.
Dan koop ik gewoon een gsm om te smsen en te bellen een goedkope dus.
En dan een tablet met 3 of 4g. Het overige geld zou ik in een laptop steken.
Wat is nu mijn probleem dat ik met die optie 2 abbonementen of 2 herlaadkaarten nodig heb voor mijn tablet en voor mijn gsm.
Dus had ik gedacht aan een phablet en dat is direct weer moeilijk om in je zakken te steken.
Dus ik zit een beetje vast met mijn idee'en.
Weet u raad?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nog geen ervaring met smartwatch, misschien ook een insteek in een richting .

helaas kan je op afstand niet in iemand beurs kijken en ook niet precies wat iemand met zijn apparatuur wild doen.
succes met zoeken

Perry

mede forum leden nog iemand een idee!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan