Goeiedag,
Wist eerst niet echt waar ik dit moest plaatsen.
dit is nog niet voor nu maar toch binnenkort.
Ik weet niet goed wat ik best kies.
Ik heb nu momenteel genoeg met alles maar ik zou toch binnen een jaar iets anders willen.
Ik ben eigenlijk aan het twijfelen.
Ik heb nu een smartphone van 150 euro een tablet van 300 euro en een laptop van 650 euro.
Ten eerste ben ik niet tevreden van laptop wel van de rest.
Wat mijn dilemma is.
Koop ik een gewone gsm van max 50 euro dan een duurdere tablet en een evendure laptop.
Of koop ik een gewone gsm van max 50 euro dan een evendure tablet en een duurdere laptop.
Of hou ik het bij hoe het nu is of wissel ik mijn smartphone naar een gsm van 50 euro?
Waarom ik over laptop niet tevreden ben is omdat het een merksgebonden probleem is (acer)
Wou gewoon weten wat het nuttigst is.
Wist eerst niet echt waar ik dit moest plaatsen.
dit is nog niet voor nu maar toch binnenkort.
Ik weet niet goed wat ik best kies.
Ik heb nu momenteel genoeg met alles maar ik zou toch binnen een jaar iets anders willen.
Ik ben eigenlijk aan het twijfelen.
Ik heb nu een smartphone van 150 euro een tablet van 300 euro en een laptop van 650 euro.
Ten eerste ben ik niet tevreden van laptop wel van de rest.
Wat mijn dilemma is.
Koop ik een gewone gsm van max 50 euro dan een duurdere tablet en een evendure laptop.
Of koop ik een gewone gsm van max 50 euro dan een evendure tablet en een duurdere laptop.
Of hou ik het bij hoe het nu is of wissel ik mijn smartphone naar een gsm van 50 euro?
Waarom ik over laptop niet tevreden ben is omdat het een merksgebonden probleem is (acer)
Wou gewoon weten wat het nuttigst is.