Smartphone! Welke! :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas100

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Hay,

Ik heb groot geld gekregen, en nu wil ik graag een smartphone!
Aan Apple doe ik niet, want iPhones kunnenzoon 1800 euro koste.
Dan koop ik liever een auto. XD

Ik heb ongeveer 300 euro

Ik heb graag iets met touchscreen.
En internet ect.

Tnx.

Die iPhone rekende ik icl abo :$

Die top 5 is ook allmaal met abo,
Dan betaal je 400 euro, en dan nog 24x 20 euro voor 2 jaar!
En dan betaal je 800 euro voor "eigelijk" een gadget.

Dus voor 300 euro red ik het simpelweg niet?

Ehh, wat is jouw relatie tot topicstarter?
Jij bent : zehsebas en topicstarter is sebas100

Ehh, wat is jouw relatie tot topicstarter?
Jij bent : zehsebas en topicstarter is sebas100

Alles, ik zit al zooooo verschikkelijk lang op het forum dat ik ooit een keer perongeluk mijn pas ben vergeten, totdat ik hem zomaar weer wist :3

Wanneer je een telefoon aanschaft is het logisch dat je per maand een bepaald bedrag aan abbo kosten kwijt bent.
Dit is niet alleen met een I-Phone.
Anders moet je overgaan tot aanschaf van een los toestel. Echter ook hierin zal een sim kaart geplaatst moeten worden. En ook met die telefoon ga je bellen, wat kosten met zich meebrengt.

Nu kom je meer over als iemand die een GSM wilt aanschaffen, maar het eigenlijk niet kan betalen.

Het was ook meer een algemene vraag, want ik weet niks van de kosten en hoe dat werkt.
HEEL misschien kan ik wel een iphone kopen op deze manier.

deze koop ik:
iPhone 3G 8GB
Zwart

€ 29,95

En dan kost dat mij ''blijkbaar''
Maandelijkse kosten € 29,95
en 1 maand heeft 4 weken, 5 euro zakgeld, das 20 euro.
dan moet ik zelf dus, 9x24betalen, dat is 216.

DUS kan ik een iphone krijgen voor 240 euro! :D

Is dat verstandig? wat vinden jullie van deze berekening?
en, wat is het verschil tussen iPhone 3G S 16GB geen S

Met €5,- zakgeld per week is het raadzaam geen abbo af te sluiten.
Hoe oud ben je? Heb je een eigen bankrekening met een pinpas?

Je wilt graag een smartphone
Nu vind ik zelf dat telefoons als een nokia of elk andere symbian besturings systeem niet echt bij de smartphones behoort.
Van een iphone vind ik, als je zelf ook geen apple computer hebt waarom zou je dan een iphone nemen????
Als je zelf een windows computer hebt neem dan ook een telefoon met mobile windows erop, want er is zo veel met een smartphone te doen en dat kan al zeer beperkt worden met symbians of apple's
Tuurlijk zijn er allerlei programma's om ook dat weer op te lossen maar dan word het apparaad ook weer iets trager.
de huidige smartphones beginnen eigenlijk rond de 400 euro
Bij de abbonementen moet je heel goed uitkijken!! want naast de telefoon abbo van bv 22 euro komt er bij smartphones ook meestal iets van 10 euro bij voor het internet, dit word eigenlijk altijd appart vermeld, let hier dus goed op.
Ik heb de berekening die jij hebt gegeven eens na gezocht en als ik de juiste aanbieding heb (en dat denk ik wel) is er een korting op de internet gedeelte van 4.50
Na 6 maanden komt dit er dus bij en kom je dus op 34,45 euro per maand.
Als je vergeet na 24 maanden op te zeggen komt er nog eens 4,50 bij op de huidige korting voor de telefoon abbo en dan kom je dus op 38,95.,, en let goed op dat al deze bedragen zonder BTW zijn en dat je dat er dus ook nog moet bijtellen!!!!! (dus die abbo van 29,95 is dus echt iets rond de 35 euro en na 6 maanden iets rond de 40 euro!! Ga ik uit van 19% btw maar kan minder zijn dat weet ik niet echt)
Let dus goed op en kijk goed naar de sterretjes * want dan staat er ergens op de pagina wat je echt gaat betalen

.

Laatst bewerkt:
Je wilt graag een smartphone
Nu vind ik zelf dat telefoons als een nokia of elk andere symbian besturings systeem niet echt bij de smartphones behoort.
Van een iphone vind ik, als je zelf ook geen apple computer hebt waarom zou je dan een iphone nemen????
Als je zelf een windows computer hebt neem dan ook een telefoon met mobile windows erop, want er is zo veel met een smartphone te doen en dat kan al zeer beperkt worden met symbians of apple's
Tuurlijk zijn er allerlei programma's om ook dat weer op te lossen maar dan word het apparaad ook weer iets trager.
de huidige smartphones beginnen eigenlijk rond de 400 euro
Bij de abbonementen moet je heel goed uitkijken!! want naast de telefoon abbo van bv 22 euro komt er bij smartphones ook meestal iets van 10 euro bij voor het internet, dit word eigenlijk altijd appart vermeld, let hier dus goed op.

Gelukkig is Windows Mobile een gigantisch snelheids monster. Uhum

Ik rommel best wel wat met telefoons, maar het symbian besturingssysteem is op dit moment al aardig door ontwikkeld. Er is veel software voor te krijgen, en vastlopers beginnen tot het verleden te horen.

Dus om een Nokia nu een telefoon te noemen die niet tot de smartphones gerekend mag worden.......

Dus mijn berekening klopt niet?

deze koop ik:
iPhone 3G 8GB
Zwart

€ 29,95

En dan kost dat mij ''blijkbaar''
Maandelijkse kosten € 29,95
en 1 maand heeft 4 weken, 5 euro zakgeld, das 20 euro.
dan moet ik zelf dus, 9x24betalen, dat is 216.

DUS kan ik een iphone krijgen voor 240 euro!

Is dat verstandig? wat vinden jullie van deze berekening?

Hoe zou deze berekening anders moeten dan?:O

iPhone 3G 8GB:
Enkel bij T-Mobile te koop
Setup-kosten: €26.25
Toestel: €29.95

Dus je bent al €56.20 kwijt voordat je er mee de winkel uit kunt lopen

Dan heb je nog de abonnementskosten van minimaal €29.95 per maand, 2 jaar lang.

Totaal zit je bedrag dan op €775,09
In twee jaar tijd krijg je €480,- zakgeld.

Dan blijft er €295.09 aan kosten voor jou over in twee jaar.
Per maand dus €12.30
Wat wil je nu weten?

Het verschil tussen een iPhone 3G en een iPhone 3G S?
Of het verschil tussen een 8GB en een 16GB?

Daarnaast is de iPhone 3G 16GB op dit moment "zolang te voorraad strekt" want vanaf vrijdag wordt hij officieel niet meer aangeboden, dan kun je alleen nog een 16GB 3G S krijgen.

Per maand dus €12.30

Precies zoals ik erover denk. Een telefoon aanschaffen zonder er verder bij na te denken.

iPhone 3G 8GB:
Enkel bij T-Mobile te koop
Setup-kosten: €26.25
Toestel: €29.95

Dus je bent al €56.20 kwijt voordat je er mee de winkel uit kunt lopen

Dan heb je nog de abonnementskosten van minimaal €29.95 per maand, 2 jaar lang.

Per maand dus €12.30

Wat wil je nu weten?

Het verschil tussen een iPhone 3G en een iPhone 3G S?
Of het verschil tussen een 8GB en een 16GB?

Daarnaast is de iPhone 3G 16GB op dit moment "zolang te voorraad strekt" want vanaf vrijdag wordt hij officieel niet meer aangeboden, dan kun je alleen nog een 16GB 3G S krijgen.

Oeh, mooie uitleg :D

Enne, ik bedoelde de wat maakt het uit of de iphone S of geen S is xD, die andere had 3megapixel ofzo? dat boeit me niet zo heel veel :$:P
Maar ik heb dus echt wel 295 euro. ervoor over :O

Dus doen? :O

@Patrickt,

Ja daarom ben ik hier ook, het is best wel een groote aanschaf. En ik doe bijna niks zonder het eerst aan jullie te vragen :$

Laatst bewerkt:
Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd dan weet je dat de iPhone 3G S een stuk sneller is.

Op deze pagina worden de 3G S en de gewone 3G kort vergeleken (Bijna aan het eind van de pagina)

Ik ben bevooroordeeld omdat ik zelf de 3G heb en ik ben super tevreden.

Let wel op dat wanneer je veel MMS-t de kosten (€0,50 per MMS) buiten je belbundel valt.

Ik heb ipod touch. en wil graag een iPhone gewoon omdat het mega relext is om spears, internet, en telefoon te hebben. alleen moet ook nog goedkeuring van men ouders hebben, ondanks dat het hun ''eigenlijk'' niks kost. Wat moet ik zeggen om ze over-te-hallen :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan