Smartphone WiFi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
130
Mijn Samsung Galaxy S5 heeft probleemloos WiFi en krijgt op veel plaatsen ook Ziggo hotspots ( echt ideaal .
Maar op de Gemeente Maastricht waar ik werkzaam ben bieden ze gratis WiFi aan en mijn telefoon maakt geen verbinding , terwijl andere merken telefoons zoals LG 3G , Samsung Galaxy S4 en ook de mini , HTC One M7 , IPhone 5 en 5S maken wel verbinding met deze gratis WiFi .
Ik heb al gevraagd met 2 mensen die werken als ICT bij Gemeente Maastricht en zorgen ook voor deze WiFi maar voor hun is het ook een raadsel .
Zelfs een andere plek in het centrum Maastricht waar ook de Gemeente zorgt voor gratis WiFi zoals 300 meter verder op krijg ik wel verbinding .
En de medewerkers zeggen zelf dat deze 2 netwerken op dezelfde frequentie liggen .
Mocht jij een antwoord op weten dan lees ik dit graag .
 
De ICT medewerker op de Gemeente Maastricht gaat een test doen met een Samsung Galaxy S5 om het probleem op te lossen .
Er zijn namelijk meerdere telefoons getest om deze gratis WiFi aan te bieden .
Iedereen met een Samsung Galaxy S5 op de Gemeente krijgt geen WiFi en namelijk ook iemand met een Samsung Note 2 of 3 ( weet niet precies ) .
Een complexe onderzoek , software gevoeligheid zijn smartphones wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan