SMC Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Ik heb sinds kort de SMC Wireless ADSL Router draaien, werkt allemaal prima. Nu werk ik met Office Net van ABN-AMRO, en dit programma moet natuurlijk verifiëren of ik wel degene ben die bij mijn rekeningen mag. Als de firewall van de router aanstaat, lukt dit dus niet. Ik zou dan ook graag de poort openzetten die de ABN nodig heeft, maar kan dit nergens vinden in de setup van de router. Heeft iemand enig idee hoe je de poorten afzonderlijk kan configureren??

Ik ken de router niet, maar waarschijnlijk onder NAT. Kom je in de router als je het ip vd router in een browser typt?

Ik heb in de configuratie van de router even onder NAT gekeken, zie plaatje. Het ziet er wel naar uit dat dit het is, al is het voor mij nog redelijk chinees allemaal.

attachment.php

(Waarom laat ie het plaatje nou niet zien, alleen de url??)

Bijlagen

• smc.jpg
    smc.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:
Ik snap deze web config ook niet helemaal eerlijk gezegd. Ik zou proberen bij trigger en desination dezelfde poorten in te vullen. Kijken of het dan werkt.

Overigens weet ik niet wat er achter de optie firewall huist, misschien dat je daar ook het een en ander kunt fine-tunen. Volgensmij heb je een best uitgebreide router.

Het is zeker een uitgebreide router ja, zo uitgebreid dat ik er niets meer van snap. Het firewall gedeelte is ook behoorlijk groot, maar nergens zie ik opties waar je echt poortnummers kan invoeren. Ik ben de hele week van huis en ben dus niet in de buurt van mijn router, maar ik zal daar ook een plaatje van posten.

I.i.g. bedankt zover.

Ik ben eruit hoor, heb ABN gebeld en zij konden mij vertellen dat ik in hun telecom.ini bestand hun FTP poort moest instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan