Sms abbonomenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkinParkFan

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Hallo,

Vandaag heb ik besloten dat ik toe ben aan een nieuwe mobiele telefoon. Na ongeveer 4/5 jaar rondgelopen te hebben met een Samsung E900, ben ik aan iets nieuws toe:confused:.

Nu is de vraag, bestaan er abbonomenten die alleen gespecificeerd zijn in SMSen wat dat is wat ik vooral doe.

Zou iemand een abbonoment weten van rond de 20 euro per maand, waar ik rond de 300 smsjes mee kan sturen, en er een gratis telefoon bij krijg. Bellen doe ik niet/amper.

Groeten Peter!

Ik weet niet of je perse een abonnement wil, maar als ik jou was zou ik voor dat smssen voor prepaid gaan. Dan valt er tenminste niks te verliezen aan geld. Ik zelf gebruik T-mobile 24/7. Dit houd in dat je 24 cent per minuut aan bellen betaalt, en als je een sms verstuurt betaal je hier maar 7 cent voor. En buiten dat kun je ook punten verzamelen. 1 punt krijg je voor elke euro die je opwaardeert. En als je dan genoeg punten hebt, kunnen je extra beltegoed, bioscoopkaarten, leuke films enz... kopen. Je krijgt 180 gratis startpunten die je al gratis kunt spenderen aan die films. Heb je hier nog vragen over> zeg het dan.
Gr. Kayle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan