Sms berichten overzetten van telefoon naar telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik wil de sms berichten van mijn oude telefoon overzetten naar mijn nieuwe telefoon omdat er op mijn ouwe telefoon belangrijke berichten staan.

Mijn ouwe telefoon is de samsung d500, de nieuwe is de d900.

Dus mijn vraag is:

Hoe zet ik sms berichten over naar een andere telefoon? Volgens mij is er wel een progje die sms berichten op je computer zet, maar is er ook een progje die de sms berichten dan weer op een andere telefoon kan zetten?

Bij Nokia is het mogelijk om via Nokia PC Suite (gratis te downloaden) sms-berichten op je pc te zetten.

Ik weet dat er voor Samsung ook een dergelijk programma gratis te downloaden van de Samsung-site, maar ik heb geen idee of je hiermee ook smsjes kunt opslaan. Maar je zou kunnen kijken of dit een optie is.

En anders kun je proberen je sms-jes van je oude toestel over te zetten op je simkaart (daar kunnen een beperkt aantal berichten op worden geslagen) en dan deze weer over te kopiëren naar je nieuwe toestel.

IK heb iets gedownload; PIM & File Manager... maar hier kan ik niets mee aangezien het alleen werkt als je je telefoon aansluit met een datakabel, en die heb ik niet. Verbinden met blue tooth werkt dus niet.

Is er nog iets anders wat ik kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan