sms naar Amerika wilt niet verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

iPhone4User

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Ik probeer dus al enkele dagen een SMS te sturen naar Amerika.
Ik heb een iPhone 4 32GB, mijn provider is Base.
Ik heb alle instellingen juist gezet:

3G is ingeschakeld.
Mobiele Data ingeschakeld
Dataroaming ingeschakeld

en bij Mobiele Data en MMS heb ik zelfs de juiste instellingen gezet die ik op de website van Base kon vinden.

Nu kan ik nog altijd geen bericht versturen.
Ook komt het nummer correct in mijn contacten:
+1 (***) ***-****

Dit is dus ook correct...
Toch begrijp ik niet waarom ik geen bericht naar Amerika kan sturen..
Ook kan ik geen MMS versturen met de juiste instellingen.
En internet wil dus ook niet werken
Is het misschien mijn abo?

Heb je al zo'n dure gsm, kun je er niets mee ;p

Gelieve iets te laten wete! ;)

Thanks

Laatst bewerkt:
Kan de ontvanger wel SMS ontvangen? Ondersteunt de provider wel SMS functie of eerder USSD? Om te testen kan je eens een SMS naar een NL mobieltje sturen en de ontvange vragen, een SMS terug te sturen.:thumb:

Ik ben met een goedkoop GSMetje in Japan gewest en daar hebben ze geen GSM, wel UMTS...Dat was balen...

De provider van de ontvanger ondersteunt SMS & MMS
Nog enig idee wat er fout kan zijn?

Blijft de vraag of de ontvanger wel SMS kan ontvangen met zijn toestel, en of hij/zij deze functie heeft aangezet. Gezien dat het al zo lang niet werkt, is er blijkbaar iets aan de hand wat niet zomaar kan worden opgelost.

Blijven nog als optie's gewoon bellen of e-mailen of een oudewetse brief/faxbericht.

Wat ik van Finse provider's weet is dat van de ene grote provider van Nederland geen SMS berichten naar een bepaalde abonnee in Finland kunnen worden gesturd, maar van de ander grote provider in dit land wel.

Maar ligt het misschien aan mijn abonnement? Want internet en MMS werkt ook niet. Dat vind ik ook al raar, want alle instellingen zijn juist.

Heb je al de klantenservice van base gecontacteerd?:thumb:

Kan je aan een Nederlandse mobieltje wel een SMS versturen? Kan je met het buitenland bellen?:thumb:

Ok, het sturen naar Amerika zal helemaal niet lukken, Verizon heeft geen contract met Base. Dus dat gaat al niet

Nu kan ik wel op internet, ik kan MMS ontvangen, maar MMS versturen kan ik nog steeds niet...

Raar..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan