sms ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Is er ook een mogelijkheid om de sms-jes welke je ontvangt door te laten sturen naar je email adres,( zoiets als faxmail van kpn ) of op een andere wijze een hard copy van te maken?

Er zijn card-readers *klik* verkrijgbaar waar je je sim-kaart in kan steken, en dan met (of zonder) een kabeltje aan je PC aan kan sluiten.
Vervolgens kan je met een progje een uitdraai maken van je telefoonboek en ook je SMSjes.

werkt goed?, duur.? en waar verkrijgbaar.? alvast bedankt

Weet niet hoeduur dat apparaatje is Lolke? Volgens mij is een datakabel een stuk goedkoper (10 euro ofzo) en daarmee kan je ook gratis beltonen enzo op je telefoon zetten.

Wat voor telefoon heb je Mulcoa?

Geplaatst door BrEeZeR
Weet niet hoeduur dat apparaatje is Lolke? Volgens mij is een datakabel een stuk goedkoper (10 euro ofzo) en daarmee kan je ook gratis beltonen enzo op je telefoon zetten.

Wat voor telefoon heb je Mulcoa?

Datakabel kan bij een beperkt type/merk telefoons

Een card-reader kan met alle sim-kaarten van alle providers.

Ik heb een siemens mc60., en een motorola 115, maar kan ze allebei vervangen indien nodig, ik wil dus eigenlijk mijn telefoon boek uit kunnen lezen en aan passen indien nodig, en mijn sms berichten kunnen printen.
Ik wil gewoon een goeie oplossing en tot nu toe ben ik nog niet van mijn stoel gerold van de prijzen.

dus adviezen ? gaarne.

alvast bedankt

koop een nokia.. met (de bijgeleverde of down te loaden) PC Suite kan je zelfs nog veel meer doen...

Geplaatst door Mulcoa
Ik heb een siemens mc60., en een motorola 115, maar kan ze allebei vervangen indien nodig, ik wil dus eigenlijk mijn telefoon boek uit kunnen lezen en aan passen indien nodig, en mijn sms berichten kunnen printen.
Ik wil gewoon een goeie oplossing en tot nu toe ben ik nog niet van mijn stoel gerold van de prijzen.

dus adviezen ? gaarne.

alvast bedankt

Als je iets graag wil, dan zal je er toch moeten investeren..
Maar dat hangt van jou af :)

Dan lijkt me de sim kaart lezer die killermenace aanbeveelt het beste aangezien het 2 telefoons betreft. Dit zal in de toekomst ook altijd werken aangezien elk type SIM kaart hier in past en je met een datakabel aan een bepaald merk / type vast zit.

wil ik toch nog even terug komen op de pc suite , wat kun je daar nog meer mee dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan