sms overzetten naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterbaleco

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2011
hallo,

ik heb nu een samsung G810. Ik krijg een nieuw toestel met een andere (kleinere sim kaart)
ik wil graag mijn contacten, mijn sms-jes en mijn foto's overzetten naar mijn pc. hoe kan ik dit doen.
ik kan via een usb kabel verbinding maken tussen mijn telefoon en pc. maar het is mij nog niet gelukt om dit over te zetten.
ik heb ook niet meer de software om dit te doen. kan iemand mij helpen?

vr. groet Peter

@aphysemi0n

ik heb gekeken op de site van samsung, maar ik kon mijn toestel er niet tussen vinden voor het downloaden van pc studio.
weet jij miss waar ik dit kan downloaden?

alvast bedankt, peter

@aphysemi0n

ik heb gekeken op de site van samsung, maar ik kon mijn toestel er niet tussen vinden voor het downloaden van pc studio.
weet jij miss waar ik dit kan downloaden?

alvast bedankt, peter

Die kun je hier vinden:
http://www.samsung.com/au/support/d...&prd_ia_cd=&prd_mdl_cd=&prd_mdl_name=SGH-G810

Let wel op, je zit op het tabje "Downloads" en in het blauw zie je daaronder staan "Manuals", je moet kiezen voor "Software" wat daar naast staat (ik keek er ook overheen in 1e instantie) :confused:

thanks,

ik heb hem gedownload. ik heb nu mn foto's en contacten overgeplaatst, alleen de berichten (waar het eigenlijk om te doen was), is niet gelukt.
ik krijg dan de melding; kan de bijwerking niet aanpassen.

heb jij hier een oplossing voor. miss een andere methode om berichten te downloaden op je pc. ik heb wel een back-up gemaakt. dus als het goed is moet ik wel de sms-jes kunnen overzetten naar mn nieuwe toestel, te weten een iphone...

groeten peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan