sms van android toestel bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joey1973

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Ik heb een LG optimus black, android toestel. What's app heeft een hele handige functie dat een what's app-gesprek gemaild kan worden.
Aangezien mijn telefoon voor reparatie moet (toestel wordt niet herkend door pc), wil ik graag een belangrijk sms gesprek bewaren.
Heeft iemand een idee of dat mogelijk is en zo ja, hoe?
Alvast bedankt!

hallo,

je kan misschien deze sms doorsturen naar een gsm die wel door pc herkend word ( ik zelf gebruik geen whats app). Of je kan deze sms op je SIM-kaart opslagen en dan in een andere gsm insteken. Zo kan je die sms op die gsm bewaren.

Dank je voor je reactie, maar het gaat om een lange conversatie die ik niet in 1 keer kan doorsturen of opslaan. Iemand andere opties?

Dank je ga ik proberen! Het toestel werkt verder inderdaad prima.

lijkt interessant maar doet niet wat ik wil, ik kan volgens mij niet 1 hele conversatie doormailen, zoals dat wel kan bij what's app.

De back up apps zijn niet wat ik bedoel, ik wil 1 lange sms conversatie doorsturen via mail. De apps die backups maken doen dat niet. Of ik snap de werking niet goed, dat kan natuurlijk ook.

Met deze krijg je al je SMS berichten in Gmail in een aparte map. Anders zul je toch over moeten typen/kopieren/plakken of iets dergelijks.

Als ik op een SMS ga met mijn vinger en hou deze stil, kan ik de tekst forwarden.

Laatst bewerkt:
Klopt, bij mij kan dat ook, maar dat is per berichtje, dat is nogal een werk. daarbij heb ik deze conversatie nodig voor een rechtszaak, het is dus belangrijk dat de datum, tijd en afzender erbij staan.
Er moet toch zoiets zijn als bij what's app, waar ik een heel gesprek kan mailen?!
Tot dusver iedereen bedankt voor de antwoorden, ik hoop dat iemand nog iets anders weet.

Laat maar even weten ja, lijkt me interessant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan