Smsen met de Nokia N82

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
beste medewerkers van helpmij,

Ik heb sinds gister mijn nieuw Nokia toestel in gebruik(besteld via internet) Ik heb gister nog geen tijd gehad om het toestel te configureren ect. ,maar vandaag ben ik er dus aan begonnen. Net wou ik dus een vriend smsen maar hij wijgert het smsje te versturen. Ik heb wel al verschillende smsjes ontvangen. Ik heb wat instellingen door gesnuffeld maar kon het probleem niet echt oplossen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het oplossen van dit probleem zodat ik kan smsen!

extra informatie:

- nokia N82
- telfort/kpn als provider
- 100% prepaid

met vriendelijke groet,

Frank Bartels

Is het nummer van de sms-centrale wel ingevoerd? Meestal gaat dit trouwens automatisch hoor.

Ik denk dat dat het probleem is ja...wat moet ik daar invullen en hoe doe ik dat?

groetjes

Wellicht kun je hier het juiste nummer vinden. dat dien je dan ergens in te voeren bij het menu van Berichten/ Instellingen/ sms-centrale o.i.d. Maar dit staat keurig in de handleiding van het toestel.

De handleiding die ik er bij heb gekregen is compleet in het duits...en hier ben ik niet zo goed in maar ik zal proberen het te vinden

nog een vraagje:

Moet ik het nummer van kpn kiezen of telfort want telfort is toch samen met kpn of zo iets?

Laatst bewerkt:
Kun je niet aan Telfort vragen of ze je een configuratiebericht sms-en. Dit opslaan en het is voor elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan