Smsen naar buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

liefie123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Ik kon eerst wel gewoon smsen naar het buitenland met mijn numer, Maar als ik nu een smsje naar (iran) stuur dan komt ie niet aan, ik heb mijn kaartje ook al in andere toestellen gedaan maar dat werkt ook niet. Ik heb het eerst wel gewoon kunnen doen maar nu opeens niet meer, het is niet alleen een nummer waar de smsjes niet aankomen maar meerdere. Ik heb vodafone als provider en heb de instellingen wel gecontroleerd enzo, k ontvang de smsjes wel gewoon van daar, dus ik snap het niet meer:S weet iemand misschien hoe ik weer kan smsen naar iran en zelfs landen in omgeving het is dringend

dank in voorbaat

klopt het telefoonnummer van de sms dienst wel?
dus niet het nummer waar je heen zend maar de server van de sms...die heeft ook een telefoonnummer.

Jouw provider moet een sms overeenkomst hebben met de provider van de ontvanger. Alleen dan kan je provider garanderen dat sms versturen en ontvangen lukt. Is er geen overeenkomst tussen de providers dan is dus de kans groot dat berichten niet verstuurd of ontvangen kunnen worden. En als het dan toch lukt heb je geluk. :)

De lijst met providers waarmee Vodafone een sms overeenkomst heeft vind je hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan