SMTP en POP3 van Hotmail en Premiummail.lycos.nl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvabeele

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Ik heb een filter voor inkomende e-mails, genaamd "Mailwasher". De berichten van mijn Tiscali-emailadres komen er binnen, worden daar door mij aanvaard of niet en worden dan doorgestuurd naar de Outlook Expreess. Dit is een zeer goed programma.
Wat de berichten van de Hotmail emailadres betreft, krijg ik die niet door de Mailwasher. Mijn vraag: Wat moet ik voor Hotmail aanduiden als SMTPadres en als POP3adres?
En voor "Premiummail.Lycos.nl"? Wat is het adres van SMTP en POP3? Dank voor wie mij helpen kan. Fvabeele

Hotmail heeft volgens mij geen SMTP en geen POP3.

Ik zou laatst een gratis nieuw msn adres instellen voor een outlook acount maar dat kon niet langer bij de gratis hotmail kreeg ik het bericht, misschien ligt het daar aan??

Ja dat kan, ik weet het niet zeker (ik gebruik geen outlook), maar als alternatief kun je altijd ergens anders nog een e-mail adres aanmaken. Ik gebruik zelf nu een ander adres van Gawab. www.gawab.com

Je moet wel de Silver package hebben, de Golden package heeft geen ondersteuning voor POP3. Ach ja, toch nog 15mb met grote attachments. :)

Als het je niet uitmaakt kun je beter een Gmail account nemen. Werkt perfect samen met OE en ook met Outlook zal het geen probleem zijn. Geen vervelende reclame. Ik heb jaren Hotmail gehad maar ben zeer tevreden over Gmail.
Al mijn mail van Helpmij komt er aan.
Vraag aan iemand of hij je uitnodigt. Ken je niemand met Gmail dan wil ik je wel uitnodigen als je via email je adres stuurt.

GMail

Als iemand mij zou willen uitnodigen voor zo'n G-Mail account zou ik dat zeer op prijs stellen !
Vast bedankt !
Harrt.

Dan zul je toch op e-mail onder een van onze berichten moeten klikken en je e-mailadres op moeten geven:)
Anders gaat het zo moeilijk ;)

Ik zou dat ook wel vet vinden zo'n g-mail account :)
Ik zou me laatst aanmelden maar het kon niet meer.

Je zult wel groen worden van jalouzie maar inmiddels mag ik weer 50 mensen uitnodigen.
Bij mij komen er steeds meer bij :p

attachment.php

Laatst bewerkt:
Gmail reageert niet

Ik dankte reeds wie mij een uitnodiging stuurde voor Gmail. Na de installatie heb ik echter een nieuw probleem. Ik zie de inbox met de aangekomen mails, maar ik kan die niet openen. Ook de "compose mail" knop reageert niet. Tenslotte reageert er helemaal niets, ofschoon ik mijn email adres zie, enz.
Weet iemand raad daarmee? Dank voor de hulp. fvabeele

Dat is vreemd! Wel kan ik me herinneren dat ik in het begin 2 dagen een bepaalde knop om e-mail via OE te regelen niet kon gebruiken.
Kijk het even aan.
Wil je je e-mail toch zien, neem dan het account op in Outlook Express. Nieuwe identiteit aanmaken onder bestand. Je gaat dan over naar je nieuwe identiteit. Daar vul je alle gegevens in voor Gmail.

1e blad accountnaam alleen invullen voor @
wachtwoord
onderin vinkje bij 'voor deze server is... 'enz enz.

tabblad geavanceerd:
SMTP 465 invullen
Pop3 995 invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan