Beste lezer,
Sinds een week heb ik nu al 3x gehad dat ik een verstuurd mailtje terug kreeg nadat ik deze had verzonden. Tot nu toe zijn het mails geweest naar "@hetnet" en "@planet".
Ik ben zelf klant bij Ziggo en drie emailadressen daar lopen.
Namelijk 2 priveadressen en 1 zakelijk adres voor mijn webwinkel.
Dit zakelijke emailadres heeft voor de inkomende mail zijn eigen server, maar voor de uitgaande mail die van Ziggo. Waarom weet ik ook niet, maar ooit is me verteld dat ik dat zo moest doen.
Voor de rest hebben we ergens in het huis ook nog een laptop rondzwerven die ook aangesloten op draadloos internet.
Zie hieronder de melding die ik steeds krijg.
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
*********@planet.nl
SMTP error from remote mail server after end of data:
host mailin.planet.nl [213.75.3.30]: 550 5.0.0 Mail rejected.
Ik heb ziggo gebeld vanochtend, maar die zeiden dat de emailadressen niet correct kunnen zijn. En dat @planet moest zijn @kpnplanet en @hetnet moet worden @kpnmail.
Hierbij natuurlijk vanuitgaande dat de gebruikersnamen van de adressen hetzelfde zijn gebleven. Ik het geprobeerd, maar helaas. Mail kwam weer net zo hard terug.
Hopelijk kan een van jullie me met dit bijzonder vervelende probleem helpen?!
Mvg,
Olbren
Sinds een week heb ik nu al 3x gehad dat ik een verstuurd mailtje terug kreeg nadat ik deze had verzonden. Tot nu toe zijn het mails geweest naar "@hetnet" en "@planet".
Ik ben zelf klant bij Ziggo en drie emailadressen daar lopen.
Namelijk 2 priveadressen en 1 zakelijk adres voor mijn webwinkel.
Dit zakelijke emailadres heeft voor de inkomende mail zijn eigen server, maar voor de uitgaande mail die van Ziggo. Waarom weet ik ook niet, maar ooit is me verteld dat ik dat zo moest doen.
Voor de rest hebben we ergens in het huis ook nog een laptop rondzwerven die ook aangesloten op draadloos internet.
Zie hieronder de melding die ik steeds krijg.
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
*********@planet.nl
SMTP error from remote mail server after end of data:
host mailin.planet.nl [213.75.3.30]: 550 5.0.0 Mail rejected.
Ik heb ziggo gebeld vanochtend, maar die zeiden dat de emailadressen niet correct kunnen zijn. En dat @planet moest zijn @kpnplanet en @hetnet moet worden @kpnmail.
Hierbij natuurlijk vanuitgaande dat de gebruikersnamen van de adressen hetzelfde zijn gebleven. Ik het geprobeerd, maar helaas. Mail kwam weer net zo hard terug.
Hopelijk kan een van jullie me met dit bijzonder vervelende probleem helpen?!
Mvg,
Olbren