SMTP instelligen gebruik andere provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lehaag88

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2013
Sinds kort ben ik overgestapt naar Tele2, waarbij ik eerst bij KPN zat.

Nu zou ik graag mijn mail willen behouden in Outlook 2007.

Volgens de instellingen die ik eerst had, krijg ik nu natuurlijk foutmeldingen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de SMTP en POP instellingen moet zetten.

Kom er nu niet aan uit :evil:

Dus de instellingen van KPN houd ik gewoon. Ook al zit ik bij Tele2?

Hallo,

Nee, je moet bijv invullen:

pop.kpn.nl

smtp.kpn.nl

met bijbehorende wachtwoord en e-mail..

@ROYONIX,

Kan je het niet uitleggen voor de gene met de vraag.. Sommige zijn niet gecharmeerd van die links..

@TS,

Ga binnen outlook naar, de office knop, opties, accountinstellingen, wijzigen en dat even in de tele2 omzetten.. Voila...

Nee,

Dat e-mailadres bestaat niet meer... omdat je bij tele2 zit een hele andere provider dan KPN.

Nee,

Dat e-mailadres bestaat niet meer... omdat je bij tele2 zit een hele andere provider dan KPN.

E-mail adres bestaat nog wel staat nog op het adres van mijn ouders!

Dus mijn vraag is vanuit Tele2 zou ik graag, willen blijven verzenden en ontvangen vanuit mijn KPN mail!

:) Hallo Nicj56
Jouwe ...Citaat ...:P
Nicj56
@ROYONIX,

Kan je het niet uitleggen voor de gene met de vraag.. Sommige zijn niet gecharmeerd van die links..
@TS,

Ga binnen outlook naar, de office knop, opties, accountinstellingen, wijzigen en dat even in de tele2 omzetten.. Voila...

... nou als je iemand zoiets uitleggen moet ...dan hij/of zij weet niet hoe zoiets instellen moet of kan ...maar ik lees boven dat hij al poosje wel bij KPN nog was...en neem ik aan dat hij dat ofzoiets al weet
en boek over zoiets schrijven ..???? denk dat niet nodig is ..?? :d toch ?

P.S. Link is voldoende om h'm naar juiste oplossing toe te leiden... bij Tele2 forum heb je dat ook -->>http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=657

Laatst bewerkt:
Je wilt KPN mail blijven ontvangen maar verzenden via Tele2.
Dan geef je bij inkomende mail de POP server van KPN in en bij uitgaande mail de SMTP server van Tele2.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan