Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende probleem.
Wanneer gasten zich aanmelden bij ons netwerk en vervolgens een mail willen verzenden, lukt dat niet. Vanwege het feit dat ze een andere smtp-server gebruiken dan de provider die wij gebruiken.
Dit betekent dat de eindgebruiker zijn smtp-instelling zal moeten wijzigen.
Ik zoek echter een oplossing die dit automatisch doet, zonder dat de klant hiervoor wat hoeft te doen.
Bijvoorbeeld dat de gateway de gebruikers smtp-instelling vervangt met onze smtp-server.
Mijn vraag is dus: is dit mogelijk, en zo ja, welke mogelijkheden zijn er?
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende probleem.
Wanneer gasten zich aanmelden bij ons netwerk en vervolgens een mail willen verzenden, lukt dat niet. Vanwege het feit dat ze een andere smtp-server gebruiken dan de provider die wij gebruiken.
Dit betekent dat de eindgebruiker zijn smtp-instelling zal moeten wijzigen.
Ik zoek echter een oplossing die dit automatisch doet, zonder dat de klant hiervoor wat hoeft te doen.
Bijvoorbeeld dat de gateway de gebruikers smtp-instelling vervangt met onze smtp-server.
Mijn vraag is dus: is dit mogelijk, en zo ja, welke mogelijkheden zijn er?
Alvast bedankt.