dannycouwenberg
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 apr 2012
ineens geen internet meer vd week, was nog wel draadloos aan het downloaden? ziggo gebeld, snapt er ook niets van, alles opnieuw opgestart en zelfs een nieuwe router aangeschaft nu kan ik: rechtstreeks op de kabel wel internetten, maar als ik de kabel via mn router laat lopen en dus dan bedraad wil internetten, dan maakt mn laptop geen verbinding..? en dus vind mn laptop ook niet het draadloze spulletje, ziggo weet het niet en geeft gewoon op, kan iemand me helpen?
ik heb een HP laptop, een Motorola modem van ziggo en een nieuwe router van sitecom.
alle hulp en ideeen zijn welkom, ik hoop op hulp!
heb wel alles in goede volgorde opnieuw opgestart denk ik: eerst modem van stroom en kabels los, vervolgens ook laptop alles los en opnieuw opstarten en ook router alle kabels eruit. vervolgens eerst modem aan, wachten en dan router aan, wachten daarna pas laptop aan, gevolg kabel rechtstreek is wel internet, maar via router bedraad geen internet, en draadloos dus ook niets.
Danny
ik heb een HP laptop, een Motorola modem van ziggo en een nieuwe router van sitecom.
alle hulp en ideeen zijn welkom, ik hoop op hulp!
heb wel alles in goede volgorde opnieuw opgestart denk ik: eerst modem van stroom en kabels los, vervolgens ook laptop alles los en opnieuw opstarten en ook router alle kabels eruit. vervolgens eerst modem aan, wachten en dan router aan, wachten daarna pas laptop aan, gevolg kabel rechtstreek is wel internet, maar via router bedraad geen internet, en draadloos dus ook niets.
Danny