snap er niets van ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

gomeraroel

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
hallo allemaal ,

ik heb een dell inspiron 1300 laptop en zit met het volgende probleem;

ik heb inmiddels al heel veel geld uitgegeven aan dvd rw en dvd r schijfjes.
iedere keer als ik er een in de pc stop lukt het niet om er data naar toe te branden.....

als ik dan vervolgens naar "deze computer" ga , met de rechtermuisknop op het icoon vd dvd klik , en vervolgens naar "eigenschappen" ga , blijkt de dvd "vol" te zijn !!!!

en dat terwijl hij net uit de verpakking komt !!??

het hele cirkeltje is blauw terwijl dat normaal gesproken paars is (dwz nog onbeschreven) ook geeft hij aan dat er 0 bites op de dvd staan maar dat er ook 0 bites beschikbaar zijn.

heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand is ?

ik word er compleet gek van en mijn portemonnee ook.

mvg,roel peters

p.s. heb al geprobeerd de dvd's te formatteren maar die optie staat de pc niet toe....!!??

een dvd formateren kan alleen met een re-writeable.

Heb je het probleem met meerdere merken schijfjes? Heb je plus- of min-schijfjes en kan je brander misschien één van de twee niet branden?

Gebruik je Nero als brandprogramma? Ga dan eens naar Nero toolkit> Nero infotool en kijk wat je brander aan moet kunnen. Doe dat ook eens als er een leeg schijfje in zit.

Laatst bewerkt:
deze gebruik ik...

Heb je het probleem met meerdere merken schijfjes? Heb je plus- of min-schijfjes en kan je brander misschien één van de twee niet branden?

mijn brander is een philips die werkt met "roxio creator LE" voor dell.

de schijfjes die ik heb zijn de volgende ;

dvd + rw recordable dvd for general use 16x 120 mins./4.7gb versie 1.1 en hoger merk traxdata.

dvd + rw video photos data 4 x 2 hr. merk imation

verder heb ik ze nog van sony gehad maar heb die inmiddels weggegooid omdat ik dacht dat ze dus niet goed waren..............

gr,roel peters

probeer eens met nero wat al is voorgesteld misschien dat er iets gebeurd is met roxio,
programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan