gomeraroel
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jul 2005
hallo allemaal ,
ik heb een dell inspiron 1300 laptop en zit met het volgende probleem;
ik heb inmiddels al heel veel geld uitgegeven aan dvd rw en dvd r schijfjes.
iedere keer als ik er een in de pc stop lukt het niet om er data naar toe te branden.....
als ik dan vervolgens naar "deze computer" ga , met de rechtermuisknop op het icoon vd dvd klik , en vervolgens naar "eigenschappen" ga , blijkt de dvd "vol" te zijn !!!!
en dat terwijl hij net uit de verpakking komt !!??
het hele cirkeltje is blauw terwijl dat normaal gesproken paars is (dwz nog onbeschreven) ook geeft hij aan dat er 0 bites op de dvd staan maar dat er ook 0 bites beschikbaar zijn.
heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand is ?
ik word er compleet gek van en mijn portemonnee ook.
mvg,roel peters
p.s. heb al geprobeerd de dvd's te formatteren maar die optie staat de pc niet toe....!!??
ik heb een dell inspiron 1300 laptop en zit met het volgende probleem;
ik heb inmiddels al heel veel geld uitgegeven aan dvd rw en dvd r schijfjes.
iedere keer als ik er een in de pc stop lukt het niet om er data naar toe te branden.....
als ik dan vervolgens naar "deze computer" ga , met de rechtermuisknop op het icoon vd dvd klik , en vervolgens naar "eigenschappen" ga , blijkt de dvd "vol" te zijn !!!!
en dat terwijl hij net uit de verpakking komt !!??
het hele cirkeltje is blauw terwijl dat normaal gesproken paars is (dwz nog onbeschreven) ook geeft hij aan dat er 0 bites op de dvd staan maar dat er ook 0 bites beschikbaar zijn.
heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand is ?
ik word er compleet gek van en mijn portemonnee ook.
mvg,roel peters
p.s. heb al geprobeerd de dvd's te formatteren maar die optie staat de pc niet toe....!!??