snap er niks van...

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejayy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
wie kan me helpen?
Gebruik WinXP sp2 alles updated.

Tot voor kort had ik nooit problemen om bep. sites waarin een chat-window stond te laden.Nu krijg ik steeds een kruis met de melding "loading java applet failed".Ik heb de laatste java [tm2] platform geinstalleerd.Dit probleem heb ik met beide webbrowsers [firefox en IExpl] .
Ook heb ik alle cookies en cache leeg gemaakt.Ook Java weer eraf en na een reboot weer opnieuw geinstalleerd.Firefox ook opnieuw erop gezet.Als je dan zo'n site waar het java appletje nodig is opent wordt dat keurig geregistreerd en opnieuw erop gezet.Echter Blijf het probleem houden.Wel zie ik het Java-icoontje rechtsonder,alleen blijft dat appletje zich niet laden.Bij de Java -site kan je alles laten testen en krijg ik de melding dat JVM niet gevonden wordt zelfs terwijl ik alles geinstalleerd heb.Je zou bijna aan een virus denken.
Is het misschien een security probleem?Voor die sites heb ik toestemming gegeven om het java-script te gebruiken.
Miischien is het makkelijk als ik de voledige setup naam heb van het java bestand wat ik moet downloaden.Wie heeft die naam voor mij?

dank alvast...dee

Laatst bewerkt:
Toestemming voor javascript is wat anders dan java ;)

Ik denk dat je even naar http://java.sun.com/getjava moet gaan, waarschijnlijk heb je geen Java Virtual Machine (JVM) gedownload, maar een Java Software Devolopment Kit of iets in die zin (denk ik).

Probeer het dus eens via bovenstaande link :):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan