snaphlp.vxd en privr.vxd

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik krijg volgende melding: snaphlp.vxd en privr.vxd zijn verwijderd .... Waar verwijzen ze naartoe? Hoe terug te plaatsen (heb al 3 scanreg/ restores gedaan maar niets helpt)? Thx
De pc is ook moeilijk af te sluiten (win98se)

Laatst bewerkt:
Controleer of er verwijzingen naar die bestanden bestaan in system.ini of win.ini

Je kunt ze beide tegelijkertijd oproepen via > start > uitvoeren > sysedit [enter]

vxd

na uw advies opgevolgd te hebben krijg ik verschillende schermen. Wat moet ik daar dan mee doen? Ik ken er niet veel van: graag stapje per stapje. Thx

2 van die schermen tonen de inhoud van win.ini en system.ini, in die twee schermen moet je even zoeken naar de genoemde VXD bestanden. Voor de regel waarin dat VXD bestand genoemd wordt kun je een ; (punt-komma) plaatsen, de regel wordt dan genegeerd.

Als je ze alletwee hebt gevonden en aangepast, programma afsluiten, bestanden opslaan en opnieuw opstarten.

vxd

geen ...vxd te vinden bij system.ini en win.ini.
Hoe zit dat met ; ? thx

Laatst bewerkt:
Als ze niet in die bestanden staan hoef je ; niet te gebruiken.

Je kunt in het register naar verwijzingen zoeken, start REGEDIT en via F3 kun je naar die VXD bestanden zoeken.

vxd

het zoeken start niet op. Thx
Tot welke apparaten kunnen deze vxd's behoren?

Laatst bewerkt:
vxd

Ik heb de apparaatbestanden gevonden en "verwijderd" maar na het heropstarten zijn ze er terug. Hoe kan ik deze vxd's definitief verwijderen? Ik heb ook moeilijkheden bij het verwijderen van programma's. Thx!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan