Sndmon

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Hallo,

de laatste tijd heb ik probleem met het opstarten.
Ik krijg regelmatig een fout is opgetreedt....n-vieuw...of norton start niet meteen...rare dingen dus...
Maar nu ben ik gaan kijken bij MSCONFIG-Opstarten,
ik kwam iets tegen dat ik volgens nog nooit had gezien:
SNDMon C:\Program~1\Symnet1~1\SNDMon.exe...

Komt het bekend voor jullie? Ik dacht iets met Norton maar waarom heb ik hem dan niet eerdergehad???

Groetjes

Espoir007

Hallo,

ik laat hem dan staan...

Dank je wel voor de snel antwoord

Espoir007:thumb:

Was zelf ook wel nieuwsgierig dus even verder gezocht, is idd noodzakelijk als je Norton automatisch laat updaten en van belang binnen een netwerk.

Filename: SNDMon.exe

Name: SNDMon

Description: Part of Symantec's LiveUpate (eg, Norton). Not required if you run manual upadtes but probably require if you leave them to run automatically. Also, if one runs a small office network and SNDMon is disabled on one of the computers ? then other computers disappear from the network for this computer, including shared devices like printers and scanners. Hence the "U" recommendation.
Bron: http://www.tasklist.org/task_SNDMon_exe_4780.html Aldaar kan je ook per programma in je MSconfig bekijken of het nodig met opstarten, alles wat met Office te maken heeft kan iig uitgevinkt, scheelt een hoop vertraging.

Dan zit je nog met dat n-vieuw, weet vast iemand anders nog wel...:)

Hoi

met n-vieuw, ik krijg wel het foutmelding maar verder merk ik niks ervan...dus...het is wel met dll.bestand...als ik de melding weer krijg zou ik het volledig doorgeven en dan kan misschien iemand me zeg wat het kan zijn...

groetjes

Espoir007

Als je wilt dat iemand toch nog een tip voor je heeft moet je je vraag weer even op onopgelost zetten, rechtsonder, dat wordt er weer naar gekeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan