SndVol32.EXE (geen geluidsregeling)

Status
Niet open voor verdere reacties.

luc03

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2005
Berichten
5
Hallo, ik heb mijn geluidsregeling uit mijn pc gehaald en kan hem niet meer instaleren.Het is volledig uit mijn pc gewist, er zijn dus geen oplossingen zonder te downloaden !! Bij microsoft/windows geen downloads te vinden en heb geen cd-rom van xp. Waar kan ik dit stuurprogramma vinden of wie kan mij helpen ? Kan ik ergens anders(non-microsoft) een geluidsregeling halen ?
Dank u,luc
 
Je zou eens kunnen proberen mijn computer rechtsklik,
eigenschappen, hardware, aparatenbeheer, in die lijst besturingen voor geluid en videospelletjes, stuurprogramma's bijwerken en automatisch van internet downloaden.

Anders moet je eens kijken wat voor geluidskaart je hebt en bij de supportsite van de fabrikant de drivers ophalen..


Lavalys Everest kan je helpen zoeken..


Als sndvol32.exe echt helemaal weg is kan je deze Freeware Replacement proberen:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met "geluidsregeling" ??
Heb je je geluidskaartdrivers eraf gehaald of wat precies?
 
geluidsregeling

dank voor uw sugestie googlinggonzo,ik heb nieuwe geluidsregeling gedownload maarnog geen geluid als ik weer wil uitvoeren na op het icoon te drukken krijg ik de foutmelding ; failed to create key en de vermelding V2.15
nogmaals bedankt hoor
 
Nou ja, geen dank hoor, kan me voorstellen dat je baalt als een stekker. Maar als je ook met windows onderdelen gaat zitten stoeien zonder cd, is het ook een beetje vragen om problemen.

Op Deze site staan enkele oplossingen om sndvol32.exe misschien weer aan de praat te krijgen.
Maar:confused: dan moet je de CD hebben.
Zoek naar Volume Control...

En waarom misschien, omdat er nooit garantie is en wie weet wat je nog meer verwijderd hebt. In ieder geval ik neem aan dat je gecontroleerd hebt dat sndvol32.exe zich niet meer in je system32 map bevind.

Misschien is het iets heel simpels en moet je eens proberen je vraag wat gedetaileerder op te stellen.
Hoe is het allemaal gebeurd en ook of die fout melding van windows is of van die soundregelaar, bijvoorbeeld.. Hoe meer info je geeft hoe minder er te raden over blijft..
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan