SndVol32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiesjansen

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Beste mensen ik heb net zo veel verstand van computers als mijn schoenen en ben al blij dat het me is gelukt om in te loggen op deze pagina. Ik krijg de melding SndVol 32.exe moet opnieuw worden uitgevoerd .Ga naar het configuratieschem, maar daar staat geen afbeel-ding van geluiden noch een programma. Wie weet hoe ik dit (begrijpelijk) kan oplossen? In ieder geval al bedankt voor de moeite.

Klik eens op: Start -> Uitvoeren ->en daar vul je in: sndrec32.exe
Druk daarna op OK.

Heb je geluids problemen ?
Weet je hoe een driver te installeren ?

Beste Ton,
Dank voor je snelle reactie. Ik sta er van te kijken hoe snel dit gaat. Helaas weet ik ook niets van drivers, maar ik heb geprobeerd wat je schreef. Ik kreeg daarna de melding dat Windows het bestand sndrec32 niet kan vinden.
In ieder geval nogmaals bedankt voor het advies.

We zijn nog niet klaar.........:)

Wanneer of bij welke gelegenheid krijg je de melding ?
En werkt het geluid op je computer goed ?

SndVol32

Beste Ton,
Mijn geluid lijkt te werken, maar als ik een en ander wil veranderen via de snelkoppeling naar geluiden, op het regeltje ''Audio", dan zie ik bij ''Afspelen van geluiden'' het vakje volume staan. Wanneer ik daarop klik dan krijg ik de melding ""Kan SndVol32.exe niet uitvoeren.Ga naar het onderdeel Software van het Configuratiescherm als u dit bestand wilt installeren. In het onderdeel software van het configuratiescherm is niets te vinden over geluiden.Ik hoop dat het duidelijk is, maar nogmaals bedankt.

Klik met rechts op 'Deze Computer' >>dan ga je naar 'Eigenschappen'>>in het volgende schermpje klik je op het tabblad 'Hardware'>>daar klik je op 'Apparaatbeheer' >>daar zie je o.a. staan 'Besturing voor geluid, Video en spelletjes.

Staan daar vraagtekens en of uitroeptekens ?

Ha die Ton,
Ik heb gedaan wat je hebt gevraagd, maar ik zie bij apparaatbeheer niets bijzonders. Er staat wel een rits met namen zoals Audiocodes,Creatieve soundblaster 16 Plug en Play(WDM),Legacy audiostuurprogramma's, Legac-videovastlegapparaten,Mediabeheerapparaten,Spelpoorts voorcreatieve enVideorecorders, maar geen vraag-of uitroeptekens..

Dan ligt het dus niet aan de drivers.
Maar je hebt bij je computer waarschijnlijk één of meerdere cd-roms gekregen, (er is iets fout gegaan bij de installatie van je geluidscontrole programma) op één van die cd-roms staat ook het programma dat je opnieuw zou moeten installeren.

Maar ik durf zo niet te zeggen welk programma het is.
Welke computer heb je (naam,type)

Ha die Ton,
Mijn computer is door ene kennis van me gebouwd. Hij is hoofdwerktuigkundige op een ferry en is deze week an het varen tussen Engeland en Nederland. Het is een computer met een Intel Pentium III processor met ene kloksnelheid van 1.00 GHZ, 512
Het zegt mij allemaal weinig maar ik zie het staan bij systeemeigenschappen. Ik draai nu met Windows XP, maar ik heb Vista besteld en volgende week installeert hij dat. Bij toeval kwam ik op www.helpmij.nl en heb ik de vragen gesteld waar jij op antwoord. Mocht je nog meer willen weten, dan zal ik de vragen graag beantwoorden.

:) Misschien is het dan net zo handig om je een weekje te redden op deze manier.
Als je volgende week toch een andere computer krijgt...............ik neem aan dat hij Vista niet op deze wil installeren ??

Oke, dan, want het wordt inderdaad ene andere computer. Bedankt en veel succes met hopelijk anderen. Groetjes,
Wies Jansen.

Dank je Wies.........en jij succes met Vista. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan