Snel je eigen website maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickDB

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Hallo,

Ik ben een ervaren programmeur, en zag laatst dit forum. Ik wil hier mijn zelfgemaakte programma's delen.
Ik heb zo net, een week geleden een programma gemaakt waarbij u snel uw website kunt maken.
Dit zonder enig probleem, of enkele HTML programmeer fouten.

Dit is enkel de beta-versie, er kunnen nog wat fouten inzitten.

Tip: Zet je anti-virus uit, dit omdat het programma connectie maakt met een IP-adres, en AVG ziet dit al aan als een Trojan.

Ben je benieuwd naar de full source, dan kun je me altijd pmen.
Met vriendelijke groet,

Rick

Lekker veilig alles uitzetten omdat er contact wordt gelegd met en ip adres zou eerst deze problemen er uit halen

Dus zoals ik het zeg haal die fouten er eerst eens uit en om welk programma gaat het trouwens

Het programma heeft nog geen naam, alle fouten die worden er uit gehaald.

In welke taal is deze website-bouwer geschreven? Ik hoop toch niet ''l33t-h4ck0r-k3yl0gg3r''-taal?

Ben wel benieuwd. En is het verbinden naar een ip-adres om een rat-je (zombie?) aan te sluiten, of voor authenticatie?

Ik heb zo mijn twijfels hierbij. Graag meer informatie, en een virustotaal scan?

Laatst bewerkt:
  1. Leg als eerst eens uit waarom je programma verbinding met een IP-adres moet maken.
  2. Maak dan een VirusTotal rapport.
  3. Post dan een downloadlink.

Drie heldere stappen. Als je dat hebt gedaan ben ik (en zijn wellicht anderen) bereid om te testen. :)

@jochem11: Ik denk niet dat het slim is om je e-mailadres te posten: spammers...

@jochem11: Ik denk niet dat het slim is om je e-mailadres te posten: spammers...
Spammers kunnen er weinig mee. Je ziet het niet maar er draait een script achter.

Daarbij is deze topic reeds een half jaar oud (laatste reactie), niet echt actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan