snel overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Is er een progamma waarmee je via het internet een soort netwerk tussen 2 pc's kan maken en dan met hoge snelheid iets kan versturen naar elkaar..?

Zo ja waar kan ik die downloaden...???:thumb:

ik dacht dat dit ging met sommige peer to peer programma's zoals limewire.

overdracht

Ja dat kan met een ftp prog, pcanywhere, VNC (Freeware), remotelyAnywhere om er maar paar te noemen.
wel je router instellen dat je bericht van buiten kan ontvangen.

Quotje
--------------------------------------
My memory is like lightning, Flash and is gone

ja hoor, als je er een router tussen zet die op het net gaat en ze allebei inpludgt dan zie je elkaar bij mijn netwerklocaties, heb je geen router, gebuik dan een crosscabel, zelfde verhaal. Zo doe ik het toch.

Volgens mij twee pc's op het internet.

Is er een progamma waarmee je via het internet een soort netwerk tussen 2 pc's kan maken en dan met hoge snelheid iets kan versturen naar elkaar..?

Het probleem zit em in de woorden hoge snelheid.

Er is b.v. Grouper. Zet je op beide pc's en de ander kan zo al je files doorsnuffelen en downloaden waar je toestemming voor geeft. Deze vind ik handig. Met mp3 moet je een truckje uithalen.

Dropload daar kun je bestanden droppen en de ander krijgt bericht dat het klaar staat. Gaat vrij snel. Je moet wel precies weten wat de ander wil.

Ftp opzetten.

Er is tegenwoordig ook een progje dat een verbinding vormt tussen jou en gmail. Je kunt dan in je account bestanden tot 2 gig. dumpen. Geef je de ander een (tijdelijk) wachtwoord dan kan deze de boel er weer net zo makkelijk van afhalen.
Ik geloof wel dat het niet met IE werkt maar wel met Mozilla of Firefox.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan