Als beginnende computeraar wilde ik weten hoe ik mijn pc zo snel mogelijk hou qua internet verbinding (momenteel loopt hij wat traag en valt hij soms gewoon uit) En hoe zorg ik dat hij schoon blijft en stabiel blijft functioneren. Welke programma's zijn hiervoor handig? Ik weet dat teveel programma's op je pc niet goed is. Daarom vroeg ik mij af of het kwaad kan dat ik zowel Ad-aware als AVG op als scanners op mijn pc geïnstalleerd heb.
Ik weet ook dat je bepaalde onveilige sites moet mijden, vooral als je b.v. dingen gaat downloaden. Wat voor sites zijn dat en waar dien ik dan op te letten?
Alvast bedankt voor tips en suggesties. Alles is welkom, wat er voor mij toe bij kan dragen dat de pc langer en duurzamer mee gaat. Ik heb zelf windows xp.
Ik weet ook dat je bepaalde onveilige sites moet mijden, vooral als je b.v. dingen gaat downloaden. Wat voor sites zijn dat en waar dien ik dan op te letten?
Alvast bedankt voor tips en suggesties. Alles is welkom, wat er voor mij toe bij kan dragen dat de pc langer en duurzamer mee gaat. Ik heb zelf windows xp.