snel vernieuwen programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordidebruin

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
hallo, ik denk niet dat dit het goede onderwerp is maar ik zou niet weten waar het anders zou moeten. Dit heeft er teminste iets mee te maken :D

Ik ben op zoek naar een programma dat heel snel pagina's vernieuwt. ik weet dat firefox elke seconde kan vernieuwen, maar ik wil er eentje die het nog veel vaker doet. (De pagina hoeft niet helemaal tevoorschijn te komen, als die maar is vernieuwt). Het gaat erom dat die vernieuwt, de pagina hoef ik duds niet te kunnen zien.

Het liefst een paar keer per seconde, maar ik kan er geen vinden :confused:

Dankuu!! :)

De pagina hoeft niet helemaal tevoorschijn te komen, als die maar is vernieuwt
Laat me raden, je zoekt iets omdat je iets wilt doen dat eigenlijk niet door de beugel kan?

Nouja dat is een groot woord... maar er is een pagina waar ik moet vernieuwen, dan krijg ik random punten, en dan wil ik met een programma'tje dat ding in de nacht aanzetten. anders duurt het een beetje lang :P

Je kunt vast wel een simpel javascriptje maken dat continu een reload doet. Gewoon een .html pagina, JQuery eraan hangen, en dan met setInterval() en $().get( "url" ) een loop maken die continue aanroepen naar de pagina stuurt.

Verboden of niet, dit is zo basaal dat ik het de verantwoordelijkheid van de website vindt om het te blokkeren ;)

Haha bedankt frats :)

Maar als ik ergens geen verstand van heb ik het daarvan:) daarom was ik op zoek naar een programma'tje die er al was...

Weten jullie misschien een site waar er 1 te downloaden is? Ik kan het nergens vinden:eek:

had z'n progamma ook nodig ik gebruikte hier vbs voor sendkeys en natuurlijk een loop

Om een pagina te herladen (dag en nacht) Download De internet browser Opera, doe dan rechtermuisknop op de pagina en kies voor (iets als): pagina iedere 1 seconde vernieuwen.
Mag ik de naam van de site weten, want sommige sites bannen je als je non-stop herlaad.
Dat had ik met Lockerz.com:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan