Snelheid aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Ik heb een JVC DVD speler aan mijn TV hangen die nogal kritisch is met gebrande DVD's.

Hoe langzamer ik ze brand hoe beter. Ik kan met mijn Samsung SH-S182D, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM niet langzamer branden als 4x en dan speelt mijn JVC ze niet af.

Ik heb mijn laatste DVD met ONES gebrand op minimale snelheid maar niksnakkesnada. :evil:

Hoe kan ik de minimale branssnelheid verlagen naar 2x ????

Ik heb Ashampoo 6.5 , Nero 7 en Prasi ONES geprobeerd

Lager dan 4x zal niet echt eenvoudig worden. Waarom probeer je niet eens een ander merk DVD's?

Ondersteunen je dvd schijfjes wel de 2x brandsnelheid?

Je verplaatst enkel het probleem. Ik weet niet of het mogelijk is om met een brandsnelheid van 2x te branden, heb er nu nog nooit op gelet maar kan me ook niet herinneren dat ik het ooit heb gezien.

Zorg eerst voor een oplossing van je eerste probleem, zorg voor een goede dvdspeler die je dvd's zonder problemen kan afspelen.

Reactie

Ik heb twee PC's in mijn tweede PC zit een NEC 3500 brander deze brand de DVD's wel op 2x ( met dezelfde DVD-R schijfjes ) .

Nu zul je zeggen waarom brand je ze dan niet op die tweede PC , dan antwoord ik dat doe ik ook. Maar het zou handiger zijn dat mijn "Hoofd PC" ook op 2x kon branden ( in geval van"nood" ).

Ik heb twee PC's in mijn tweede PC zit een NEC 3500 brander deze brand de DVD's wel op 2x ( met dezelfde DVD-R schijfjes ) .

Nu zul je zeggen waarom brand je ze dan niet op die tweede PC , dan antwoord ik dat doe ik ook. Maar het zou handiger zijn dat mijn "Hoofd PC" ook op 2x kon branden ( in geval van"nood" ).

Probeer InfraRecorder eens, is gratis. Kan 3x 2x en 1 x dvdjes branden. Ik gebruik het ook!!

http://infrarecorder.sourceforge.net/?page_id=5 <--- hier is de downloadpagina

Laatst bewerkt:
Reactie

Jeffcoboy

Thnx !!!

Betalen Is Gekkenwerk !!!!!

Infrarecorder.jpg
:thumb:

Maar... brandt dat programma ook dvd video files, want dat kan ik in de omschrijving niet terug vinden...

Dit staat er op de site:

Create custom data, audio and mixed-mode projects

Sorry, die link kan ik helaas niet bekijken.

Maar nogmaals, ik geloof wel dat je ermee op DVD kunt branden, maar ook dvd video files, dus .vob etc.???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan