snelheid cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen0333

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2004
Na het vervangen van mijn moederbord van mijn Toshiba SM30-742 loopt mijn processor nog maar alleen op de laagste(598) snelheid in plaats van met de instellingen op MAX op 1.7.Kent er iemand een oplossing voor dit probleem.
Ik zit op dit moment in het buitenland en kan hem moeilijk naar een Toshiba herstelpunt brengen,na mails naar hen hebben ze mij een bestand opgestuurd waarmee ik via diskette mijn laptop moet booten maar dat werkt blijkbaar niet.
:(

schakel alle timers uit in je energiebeheersschem, of zettem op presentatie, dan draait ie constant op volle toeren ( iig bij mijn ibm toch )
Het zijn de energieschema's die em vertragen ...

Heb ik al gedaan jean ,helpt geen fluit en het probleem was er niet voor de vervanging van mijn moederbord.Indien ik het hier niet opgelost krijg via forum of zo iets zal ik binnen 2 maanden mijn pijlen wel richten naar de hersteldienst,opnieuw want die kunnen mij blijkbaar ook niet op afstand helpen.
In ieder geval bedankt voor de reactie en ik hoop dat er natuurlijk nog iemand is die hetzelfde meegemaakt heeft en er een oplossing voor heeft.Greeeeetz koen;)

Geplaatst door koen0333
Heb ik al gedaan jean ,helpt geen fluit en het probleem was er niet voor de vervanging van mijn moederbord.Indien ik het hier niet opgelost krijg via forum of zo iets zal ik binnen 2 maanden mijn pijlen wel richten naar de hersteldienst,opnieuw want die kunnen mij blijkbaar ook niet op afstand helpen.
In ieder geval bedankt voor de reactie en ik hoop dat er natuurlijk nog iemand is die hetzelfde meegemaakt heeft en er een oplossing voor heeft.Greeeeetz koen;)
good luck !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan