snelheid draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fligo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Ik ben bezig een laptop uit te zoeken. Eén van de specificaties is de mogelijkheid voor draadloos internet. Ik weet niet zo goed die te beoordelen.
Als er 54Mbps staat is dat dan "goed" ? Als ik op mijn pc kijk dan zie ik twee verbindingen één met 100Mbps en de ander met 400Mbps. Dit is wel via een kabel en dan altijd beter dan draadloos maar wat moet ik denken van die 54Mbps?

je zegt het zelf al

draadloos is leuk
als dicht bij je router of modem zit dan behoud je optimale snelheid ga om de hoek van betonnen muur staan of je loop een etage hoger met betonnen vloeren
betekkent dit singaal verlies dus dan gaat er al wat af van die 54mbps
hier in nl draadloos en kabel is voro je netwerk werk leuk hoe hoger hoe beter het is in je netwerk dus verstuur jij een bestand van de ene pc naar de andere in jou netwerk gaat sneller netwerken router swichts en hub zijn er vanaf
10mbps 100 /1000 dus als je een draadloos router heb van 10mbps haal geen optimalen prestatie uit je kabel verbinding of kabel

ik ben zelf groot voor stander van kabels met een router er tussen van 1000mbps
dan wel op pc en laptops netwerk kaarten van 1000mbps

nu ff terug op jou vraag 54 mbps is goed voor draadloos tevens daar op terug te komen als draadloos router van het merk a is gebruik dan ook a als usb stick dit levert meer redement op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan