Snelheid emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

heza

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Berichten
235
Wie weet hoe ik emule in moet stellen.
Heb een hoge ID bij het eD2k netwerk, kadnetwerk is open.
Poorten 4662 4672 geopend maar absoluut geen downloadsnelheid.
Bij speedtest haalt hij een snelheid van 158.7 Kbyte (1270 kbps) Upload 26.2 Kbyte (210 kbps)
Wat moet ik nu invullen bij capaciteit ontvangen/verzenden, vrijwel alle instellingen geprobeerd, maar helaas.
De upload snelheid gaat wel zeer goed 26.5.
Wie weet raad?
 
Zet eerst die upload maar een end omlaag [18 of 20]. Bij een download heb je namelijk ook altijd een stukje upload, jouw PC moet namelijk even de ontvangst bevestigen... als je upload capaciteit al helemaal gebruikt wordt door lieden die bij jou de spullen weghalen, komt dat onstvangstbericht "klem" te zitten en gaat je downloadsnelheid [dramatisch] omlaag....
Verder is één en ander natuurlijk ook afhankelijk van de andere kant... de kwaliteit van de verbinding van diegen bij wie je download.....
 
Daar kun je weinig aan veranderen, heeft te maken met de aangeboden hoeveelheden gedeelde bestanden en hoe die aanbieders de upload hebben ingesteld.

Zet de upload minimaal op 12, en de download op max., dat is de snelste setting.
 
praat je overkByte of over kbps, want dat vind ik nu net de moeilijkheid om in te vullen
bij capaciteit.\
Dus bij ontvangen 158 of 1270.
 
Over KB/s, de uploadlimiet staat bij mij op 16, de download op 0, oneindig dus, in dit geval.
Gebruik Extreme, en heb 5 sloten openstaan, met een max. upload van 2,8 KB/s.
 
Als ik de download op 0 zet en druk op toepassen, springt hij automatisch weer naar 96
 
Dat is afhankelijk van de upload, als die hoog genoeg staat, kun je de download oneindig zetten, probeer eens een mod versie.
 
Sorry Lange Pier, maar wat is een mod versie?
v0.47C werk ik mee
 
Mensen bedankt voor alle suggesties,maar ik krijg er niet de gang in, dus stop ermee.

Vriendelijke groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan