Ik heb hetzelfde probleem als hier:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=295530
Ik had eerst 56k internet tot 2000.
Toen kocht ik ADSL time van planet internet.
Alleen door de hogere snelheid gaat men meer internetten en kreeg ik een brief van planet dat internet+bellen wel een goede optie zou zijn. Ik heb internet+bellen toen aangeschaft. Maar helaas kwamen ze er achter dat het bij mij toch niet kon. Maar toch bleven de rekeningen op de mat vallen van Internet+ bellen en van ADSL time. Na 3x bellen met de helpdesk kreeg ik mijn ADSLtime terug. Maar dat wilde ik niet en ben toen overgestapt naar adsl economy. Dat zou een theoretische snelheid hebben van 1.5 Mbit maar niks daarvan, bij mij een snelheid van nog geen 225Kbit/s om over de upload nog niet te spreken. Nou dat werd weer bellen naar de Helpdesk, deze begonnen van alles en nog wat de schuld te geven het lag toch vooral aan mijn apparatuur. Dat slaat totaal nergens op. Heeft u genoeg werkgeheugen? " ja er zit 2 gig in." dat soort dingen. Ok alles bij mij was goed. Toen lag het aan de telefooncentrale, deze zou worden aangepast voor mij, dat zou binnen 7 dagen gebeurt zijn. Na 10 dagen werd ik gebeld dat het voor mekaar was. Ik blij. Na het testen bleek er niets te zijn veranderd. Ik heb nog dezelfde avond gebeld naar Planet. Daar kreeg ik na 1 uur te horen dat de wijziging wel schriftelijk was doorgevoerd maar niet hardware matig
. Toen was ik toch wel boos. Toen zeiden ze me toe dat het snel zou worden aangepast maar het lag aan de kpn en niet aan planet. (dat is toch hetzelfde bedrijf??) Nu is mijn abbonement ongevraagd teruggebracht naar adslEasy.
Ik ben er goed zat van. Ik wil gewoon een normale snelheid. Mijn telefoonlijn is ook getest maar zou de snelheid aankunnen. Iemand raadde aan om van provider over te stappen. Maar het verkeer gaat dan nog steeds door dezelfde telefooncentrale dus het lijkt mij dat dat niet helpt, en het overstappen brengt ook nog eens 1001 verschillende problemen met zich mee. Wat nu?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=295530
Ik had eerst 56k internet tot 2000.
Toen kocht ik ADSL time van planet internet.
Alleen door de hogere snelheid gaat men meer internetten en kreeg ik een brief van planet dat internet+bellen wel een goede optie zou zijn. Ik heb internet+bellen toen aangeschaft. Maar helaas kwamen ze er achter dat het bij mij toch niet kon. Maar toch bleven de rekeningen op de mat vallen van Internet+ bellen en van ADSL time. Na 3x bellen met de helpdesk kreeg ik mijn ADSLtime terug. Maar dat wilde ik niet en ben toen overgestapt naar adsl economy. Dat zou een theoretische snelheid hebben van 1.5 Mbit maar niks daarvan, bij mij een snelheid van nog geen 225Kbit/s om over de upload nog niet te spreken. Nou dat werd weer bellen naar de Helpdesk, deze begonnen van alles en nog wat de schuld te geven het lag toch vooral aan mijn apparatuur. Dat slaat totaal nergens op. Heeft u genoeg werkgeheugen? " ja er zit 2 gig in." dat soort dingen. Ok alles bij mij was goed. Toen lag het aan de telefooncentrale, deze zou worden aangepast voor mij, dat zou binnen 7 dagen gebeurt zijn. Na 10 dagen werd ik gebeld dat het voor mekaar was. Ik blij. Na het testen bleek er niets te zijn veranderd. Ik heb nog dezelfde avond gebeld naar Planet. Daar kreeg ik na 1 uur te horen dat de wijziging wel schriftelijk was doorgevoerd maar niet hardware matig

Ik ben er goed zat van. Ik wil gewoon een normale snelheid. Mijn telefoonlijn is ook getest maar zou de snelheid aankunnen. Iemand raadde aan om van provider over te stappen. Maar het verkeer gaat dan nog steeds door dezelfde telefooncentrale dus het lijkt mij dat dat niet helpt, en het overstappen brengt ook nog eens 1001 verschillende problemen met zich mee. Wat nu?
Laatst bewerkt door een moderator: