Snelheid internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jos4711

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2004
betreft een verbinding met internet,als ik ik opstart gaat deze tot ongeveer 18 procent en gaat weer terug naar nul en begint dan weer overnieuw, ik heb pas win xp prof geinstalleerd en krijg mijn internet niet aan het werken.
ik heb nog geen kabel maar telefoonlijn , mijn
provider is 12 move.:thumb:

Welkom op Helpmij.:)
Het is beter een titel te verzinnen, die over jou probleem gaat.
Zo reageren er waarschijnlijk meer mensen.;)

Heb je alles wel goed ingesteld?
(gebruikersnaam/wachtwoord/inbelnummer)

jos, probleem met instellingen

de instellingen zijn goed , maar hij valt na 18 procent terug naar 0 en begint dan overnieuw,
ik kom niet op de pagina( bijv startpagina)

Is je pc virus- en spywarevrij? Staat je beveiliging te hoog? (internet explorer, extra, internet-opties, privacy)

Scan je pc eens op spyware en plaats dan een hijackthis log in DIT topic door DAAR op "reageer op bericht" te klikken.

De antispy programma's adaware en spybot vind je in het eerste bericht in die link. Misschien dat de hijackthis log expert iets vindt wat duidt op je probleem.

jos probleem met

ik zou best graag willen scannen op een virus maar ik moet eerst op het internet komen, kan dit ook op een andere manier?

Ik begreep eigenlijk dat je wel op internet kon komen, maar niet kon surfen.

Ik kan zo gauw geen virusscanner vinden die je kunt downloaden, maar de programma's adware en spybot kun je downloaden met de pc waar je nu internetverbinding mee hebt. Die kun je op een cd branden (als je een brander hebt) en op die andere pc installeren.

[edit]Heb een virusscanner gevonden die je kunt downloaden http://www.topdownloads.nl/software/view.php?id=12264&action=download [/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan