V
Verwijderd lid 8899
Hallo,
Sinds nov.2007 heb ik Tele2Compleet...internet+ telefoon
Op aanraden van diverse mensen heb ik mijn snelheid gemeten ...maar ja ik snap daat niets van Voor mij Chinees mb's, kb's, las iets over delen door 10..kortom kan iemand mij helpen.
Volgens de it-er van mijn werk betaal ik voor 10mb en krijg ik 1.6mb
Net een test bij coax gedaan dit is de uitkomst:
Er is 639.9 kilobyte gedownload in 2.82 sec.
Tijdens de laatste 639.9 kilobyte was
de snelheid 1.86 Mbit/s.
Dat is 1856 Kbps. (227 KB/Sec).
De maximum snelheid was 2.10 Mbit/s
gedurende een blokje van 128.0 kilobyte.
Dat is 2100 Kbps. (256 KB/Sec).
Bij speedtest was het:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 172.2 KByte/sec
(=1378 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 69.8 KByte/sec
(=558 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 195.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 32.0 ms
Heb al gebeld met de helpdesk, word daar alleen maar afgesnauwd en het probleem ligt bij mij zeggen ze
Ik heb een nieuwe dell PC, draai windows xp, draadloos modem
500meter van de centrale? modem staat op 20 cm van de binnenkomende lijn, pc staat op 4 meter van het modem.
Wie kan duidelijkheid geven in deze voor mij CHAOS???
met dank
ipea
Sinds nov.2007 heb ik Tele2Compleet...internet+ telefoon
Op aanraden van diverse mensen heb ik mijn snelheid gemeten ...maar ja ik snap daat niets van Voor mij Chinees mb's, kb's, las iets over delen door 10..kortom kan iemand mij helpen.
Volgens de it-er van mijn werk betaal ik voor 10mb en krijg ik 1.6mb
Net een test bij coax gedaan dit is de uitkomst:
Er is 639.9 kilobyte gedownload in 2.82 sec.
Tijdens de laatste 639.9 kilobyte was
de snelheid 1.86 Mbit/s.
Dat is 1856 Kbps. (227 KB/Sec).
De maximum snelheid was 2.10 Mbit/s
gedurende een blokje van 128.0 kilobyte.
Dat is 2100 Kbps. (256 KB/Sec).
Bij speedtest was het:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 172.2 KByte/sec
(=1378 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 69.8 KByte/sec
(=558 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 195.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 32.0 ms
Heb al gebeld met de helpdesk, word daar alleen maar afgesnauwd en het probleem ligt bij mij zeggen ze
Ik heb een nieuwe dell PC, draai windows xp, draadloos modem
500meter van de centrale? modem staat op 20 cm van de binnenkomende lijn, pc staat op 4 meter van het modem.
Wie kan duidelijkheid geven in deze voor mij CHAOS???
met dank
ipea
Laatst bewerkt door een moderator: