Snelheid Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
omdat er glasvezel aangesloten is wil ik veranderen van provider nu kan ik voor div snelheden kiezen. 30 of 60 Mbit`s
de vraag is of het wat uitmaakt met het inladen van pagina`s (downloaden is niet van toepassing) alleen de snelheid

Laatst bewerkt:
Met glasvezel is de respons tijd om het zo maar even te noemen al veel hoger. Mijn ervaring is dat sites gewoon sneller openen al ben ik van 120 Mb op de kabel naar 100 Mb via de glasvezel gegaan.

Met gewoon surfen zal je tussen de 30 Mb en 60 Mb geen verschil merken. Als het om de prijs gaat en je toch niet download zou voor mij de keuze eenvoudig zijn.....

Hartelijk dank voor de respons de vraag was mede bedoelt om te kijken welk telefoon abonnement er bij te kiezen onbeperkt bellen en 30Mbit
dit voor € 57.00 per maand of 60 Mbit en gewoon bellen voor €45.50 per maand gezien ik nu tussen de €10/€15 per maand verbel bij de KPN
denk ik toch te kiezen voor de 60 Mbits

ik heb mij vergist het blijkt dat op dit moment internet nog niet via de glasvezel gaat lopen maar voorlopig gewoon via de coax blijft.
maakt de snelheid dan wel wat uit

PS
wat de prijs tussen 30 of 60 Mbit betreft die is maar twee euro vijftig meer

Laatst bewerkt:
de ""ping"" ,reactietijd in milliseconden,en de websites waarvandaan je download.
dat is erg bepalend.
ollo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan