Snelheid kabelinternet gaat omhoog!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.877
Dit blijkt uit mededelingen die aanbieders van breedbandinternet via de kabel onlangs aan hun abonnees hebben gedaan. Essent-dochter @Home maakt melding van hogere uploadsnelheden voor het volgend jaar. Deze worden doorgevoerd als reactie op de al aangekondigde snelheidsverhoging van andere aanbieders, zoals KPN met zijn adsl-pakketten.

Meer

Zou wel gaaf zijn als dit echt gaat gebeuren.. hoop dat de upload dan 32 kb/s ofzo is.. lekker voor webservertje :thumb:

Link gekregen van Muurhond overigens :p
 
UPC is al niet minder vaag over de toekomst. Naar verwachting komen er op redelijk korte termijn nieuwe producten en hogere snelheden. Hoewel het tijdstip nog niet helemaal zeker is, zal dit waarschijnlijk in het eerste kwartaal van 2004 gebeuren, zo liet een woordvoerder ons weten. Informatie over om wat voor producten en snelheden het gaat laat nog even op zich wachten.

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=30241

Ben benieuwd of UPC idd met de ''massa'' mee gaat en de snelheden verhoogt zonder extra kosten. :)
 
Ik heb bericht gehad van multikabel das dus quicknet internet,die kwam met een brief dat sommige abo 's snelheden om hoog gaan en andere abo's minder hoeven te betalen,we krijgen nog mail van hoe en wat.
Dit ter kennis geving :D
LEVE de concurentie :D
 
kan je mij meer vertellen over de tarieven van multikabel?

Wat gaan de goedkopere en goedkoopste abonnementen kosten?

Wat gaat de snelheid daar van worden?

Ik kan het namelijk niet op de site van hun vinden.
 
Meer dan wat daar staat weet ik ook niet.

Ik hoop iig dat de upload snelheid minstens verdubbelt en dat de download snelheid es wat stabieler is.. hoeft van mij niet hoger, al zou 300 kb/s ofzo ook niet mis zijn.
 
Binnenkort is het dan dus echt zo ver. Nou ja, binnenkort. Hier in Tilburg dus pas in september. Deze mail ontving ik vandaag en velen met mij denk ik.


Geachte @Home Breedband abonnee,

Wij hebben goed nieuws voor u!

@Home gaat haar upstream snelheid van 128 kbits/sec naar een maximale snelheid van 256 kbits/sec verhogen. Het uploaden van bestanden, het chatten met vrienden en kennissen en het spelen van online games zal nu nog makkelijker en sneller gaan.

De nieuwe breedband upstream snelheid is een maximale snelheid. Het kan voorkomen dat op bepaalde tijdstippen deze maximale snelheid niet gehaald wordt. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Kijk voor meer informatie hierover op help.home.nl/snelheid.

De verhoging van de upstream snelheid heeft geen consequenties voor het abonnementsbedrag van het @Home Breedband abonnement.
 
Geplaatst door Muurhond


Hmz, bij mij nog niet.

Komt dan nog wel, denk ik.. die planning klopt niet van ze.. ik zou eind april aan de beurt zijn maar het is nu al sinds eind februari.

Btw, upload is echt stabiel .. ik heb FTP server en mensen downen gewoon @ 44 kb/s van me :D Vannacht ff iets laten downen van 1,5 gig.. 1 nachtje en het was done :)
 
hier is die al verhoogt,de snelheid van de kabel dan:
Vanaf 1 februari 2004 is dat gewijzigd in een download van max. 800 kbps en een upload van 384 kbps.
De download is hiermee ruim 50% sneller geworden en de upload precies 50%.
 
Wanadoo gaat 2 maal zo snel!

Dit mailtje kreeg ik een paar dagen geleden.

"Je internetverbinding 2 x zo snel!

Internetten met Wanadoo Cable wordt nog aantrekkelijker! Veel klanten hebben aangegeven een groeiende behoefte te hebben aan een hogere snelheid in het internetgebruik. Om deze reden verdubbelen Casema en Wanadoo de snelheid van al onze Cable abonnementen!

De respectievelijke snelheiden worden:
Broadband Basic: 1024/128 kbit/s
Broadband Premium: 2048/384 kbit/s
Broadband Power: 4096/512 kbit/s

De verhoging van de bandbreedte wordt vanaf volgende week gefaseerd doorgevoerd. Uiterlijk 15 april kunnen alle abonnees genieten van de nieuwe snelheden. Meer informatie over de snelheidsverhoging krijg je binnenkort via e-mail."

Mijn "Premium" krijgt de snelheid van "Power"

Ik klaag niet!

Grtz.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Ok dan :p

Mijn Chello is btw een stuk sneller geworden :
Ook net ff getest, krijg ik te zien dat ik een Standaard Chello abbonnement heb.:mad:
Hoor Chello Clasic te hebben of valt dit bij Mordax onder standaard?

Het surfen gaat wel sneller dan voorheen, maar als ik de test doe zie ik daar niet veel meer van terug.:confused:
Down=167KB/s
Up=14KB/s
Volgens mij is dit nog steeds hetzelfde, als voor de snelheids verhoging.:(
 
Geplaatst door crash

Ook net ff getest, krijg ik te zien dat ik een Standaard Chello abbonnement heb.:mad:
Hoor Chello Clasic te hebben of valt dit bij Mordax onder standaard?

Het surfen gaat wel sneller dan voorheen, maar als ik de test doe zie ik daar niet veel meer van terug.:confused:
Down=167KB/s
Up=14KB/s
Volgens mij is dit nog steeds hetzelfde, als voor de snelheids verhoging.:(

Mordax noemt het gewoon Chello Standaard, welke dus ook de Classic is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan