Snelheid ook via tom tom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
De kilometerteller van mijn auto is kapot en is mechanisch, dus niet met vervangen zekeringetje klaar. Zit te denken om zo'n tom tom ding aan te gaan schaffen en die ook voor de snelheid dan te gebruiken, dus of iemand misschien daar zijn lichie eens prachtig over kan laten schijnen.

ps En of iemand toevallig weet of dat ze in een formaat te krijgen zijn dat die op de plaats past waar de panda classic zijn kilometerteller heeft zitten (en of die daar op één of andere manier aan te brengen is). Anders plakken we 'm op het ruit, overleven we ook wel.

Laatst bewerkt:
Inderdaad geven tom tom's etc de snelheid aan.
mvg leo

ik denk alleen niet dat je met een tomtom aan de apk eisen voldoet! Een werkende kilometerteller is verplicht en zonder ben je gewoon in overtreding voor zover ik weet.

ik denk alleen niet dat je met een tomtom aan de apk eisen voldoet! Een werkende kilometerteller is verplicht en zonder ben je gewoon in overtreding voor zover ik weet.

Bracht hem met kapotte teller naar apk en zo kwam die er ook weer weg, kwam ik wat laat achter. Maar zal aan het bedrijf kunnen liggen.

Bracht hem met kapotte teller naar apk en zo kwam die er ook weer weg, kwam ik wat laat achter. Maar zal aan het bedrijf kunnen liggen.

Hadden ze er niks van gezegt Geert?? Je zou Eventueel kunnen vragen of ze het kunnen reaperen

Een werkende kilometerteller is verplicht en zonder ben je gewoon in overtreding voor zover ik weet.

Een werkende kilometerteller is niet verplicht en dus geen reden voor APK afkeur..
Een niet werkende SNELHEIDSMETER is wel reden tot afkeur !
Neem aan dat we het hier toch over een snelheidsmeter hebben ?

Een werkende kilometerteller is niet verplicht en dus geen reden voor APK afkeur..

Allebei doen het niet.

Hadden ze er niks van gezegt Geert?? Je zou Eventueel kunnen vragen of ze het kunnen reaperen

Neem het ze niet kwalijk of zo (doe zelf werk waar amper verantwoordelijkheid bij komt kijken, dus zou makkelijk praten zijn).
En wil eerst zelf proberen, is waarschijnlijk wel zelf te doen, ben ik onderhand achter , als dat niet wil is de garage er gelukkig nog.
Laat dat idee van de Tom tom er voor in de plaats wel varen, toch een beetje raar.

Iedereen die de moeite heeft genomen om erop te reageren maar weer bedankt

Laatst bewerkt:

Omdat het voor de veiligheid niks uitmaakt zeker. Toch wel raar, voor de wet lijkt het me haast wel verplicht, goed moment om dat dan te controleren zou je denken, maar dat zal wel aan mijn eigen dictatorale inslag liggen dat ik zo denk waarschijnlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan