Snelheid TCPip niet hoger dan 1,5 mb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

phillip

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
84
Hallo allemaal,

Ooit heb ik is wat gevonden op Wiki waarin ik mijn TCPip instellingen kon veranderen zodat mij internet snelheid van 1,5 mb naar de max wat ik kan halen 2,0 mb ging. Hier moest ik een register instelling veranderen wat een soort speedcap eraf haalde. Schijnt dat Windows 10% van de bandbreedte voor zichzelf "houdt".

Nu kan ik het alleen niet meer terug vinden.... Ook heb ik al een Tcpoptimizer gebruikt maar dat haalt weining uit. Kan iemand mij hier mee helpen?


Groeten
Phillip
 
Qos-pakketplanner

Bedoel je misschien dit?
Dat Windows 20% voor zichzelf houdt en dat je daar bandbreedte mee kunt winnen is 'n hardnekkig fabeltje,windows gebruikt dat alleen voor de AutomatischeUpdateService in hoofdzakelijk bedrijfsnetwerken.
Als je 'm persé wil uitschakelen kijk ff hier alleen in XpPro.
Je kunt ook de Qos-pakketplanner uitschakelen bij eigenschappen van je netwerkverbinding.

QoS (Quality of Service) is een verzameling servicevereisten waaraan een netwerk moet voldoen om een adequaat serviceniveau voor gegevensoverdracht te kunnen waarborgen. Deze servicevereisten zijn gebaseerd op industriestandaarden voor QoS-functionaliteit.

QoS stelt realtime programma's in staat de bandbreedte van het netwerk optimaal te benutten. Doordat QoS een zekere garantie biedt voor de aanwezigheid van voldoende netwerkbronnen, kan een gedeeld netwerk een serviceniveau bereiken dat vergelijkbaar is met het niveau van een exclusief netwerk.

Een QoS-garantie is een serviceniveau dat een programma in staat stelt om gegevens met een opgegeven snelheid en binnen een opgegeven tijd te verzenden
De doelstelling van QoS is een gegarandeerd afleveringssysteem voor netwerkverkeer, zoals Internet Protocol-pakketten (IP-pakketten).
 
Laatst bewerkt:
ok dan. ik had het ook al gelezen. Iemand enig idee... Ik weet zeker dat ik een keer wat veranderd heb en toen het probleem verholpen was...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan