Confictius
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 okt 2002
Ik heb een draadloos netwerk aangelegd met Sweex componenten: 1 router, 1 pci kaart en 1 usb stick op 2 pc's te verbinden. Alles werkt, ook de verbinding met de Nintendo DS van mn zoon
.
Mn vraag nu: Ik heb als test een map gedeeld met daarin een zip-bestand van 600 MB. Wanneer ik nu dit bestand van de ene naar de andere pc overhevel zie ik overal verschillende snelheden gemeld worden:
De verpakking; 54 Mb/s
Windows taakbeheer: 54 MB/s (11%)
Yahoo Widget Engine: 625 KB/s
Wie heeft hier gelijk, hoe reken ik dit uit en heb ik reden tot tevredenheid of reden tot klagen?
De componenten werken allen volgens IEEE802.11g en -b standaard, de usb-adapter zit in een usb1 poort bij gebrek aan usb2 poorten.
Mn vraag nu: Ik heb als test een map gedeeld met daarin een zip-bestand van 600 MB. Wanneer ik nu dit bestand van de ene naar de andere pc overhevel zie ik overal verschillende snelheden gemeld worden:
De verpakking; 54 Mb/s
Windows taakbeheer: 54 MB/s (11%)
Yahoo Widget Engine: 625 KB/s
Wie heeft hier gelijk, hoe reken ik dit uit en heb ik reden tot tevredenheid of reden tot klagen?
De componenten werken allen volgens IEEE802.11g en -b standaard, de usb-adapter zit in een usb1 poort bij gebrek aan usb2 poorten.
Laatst bewerkt: