snelheid van Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Hoi,

Ik heb de laatste week last van een hele lage downloadsnelheid bij Kazaa.

De upload is wel goed.

Wanneer ik ergens anders iets download is de snelheid wel gewoon goed, dus aan mijn modem/verbinding ligt het niet.

Ik probeer nu bv iets moois te downen.
30 gebruikers, en een hoge bandbreedte, maar toch komt ie niet hoger als 10kb/s.

Kazaa al opnieuw geïnstalleerd.

Greetz Patrick

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het een beetje druk is bij KaZaa met de kerst.

De snelheid van downloaden is niet in zijn geheel afhankelijk van jouw bandbreedte of PC. Een groot deel hangt ook af van de bandbreedte die gene beschikbaar hebben war jij bij download. Hebben die een lage bandbreedte of veel andere mensen die bij hun downloaden, dan kan de download snelheid erg laag zijn.

Olav

Geplaatst door Olav
De snelheid van downloaden is niet in zijn geheel afhankelijk van jouw bandbreedte of PC. Een groot deel hangt ook af van de bandbreedte die gene beschikbaar hebben war jij bij download. Hebben die een lage bandbreedte of veel andere mensen die bij hun downloaden, dan kan de download snelheid erg laag zijn.

Olav

Bij mijn laatste download waren zoals ik al zei 30 gebruikers, met een hele hoge bandbreedte.
Dus dit kan het probleem niet zijn.

Greetz Patrick

Geplaatst door patrickt

Bij mijn laatste download waren zoals ik al zei 30 gebruikers, met een hele hoge bandbreedte.
Dus dit kan het probleem niet zijn.

Greetz Patrick

Dit is wel het probleem want als er bijvoorbeeld 300 mensen downloaden bij die 30 gebruikers blijft er natuurlijk niet meer zoveel over.

Geplaatst door megabit

Dit is wel het probleem want als er bijvoorbeeld 300 mensen downloaden bij die 30 gebruikers blijft er natuurlijk niet meer zoveel over.

Dat zeg ik, 't is een beetje druk met de kerst.
Iedereen is op zoek naar iets leuks :)

Ow iets moois ja die staat er op hoor.. ;) .. zelf ben ik een beetje uitgekeken op Kazaa ook vanwege de snelheid.. maar meer vanwege de corrupte bestanden.. :D

Ow iets moois ja die staat er op hoor.. .. zelf ben ik een beetje uitgekeken op Kazaa ook vanwege de snelheid.. maar meer vanwege de corrupte bestanden..

zouden het niet dezelfde mensen zijn die gebruik maken van de diverse uitwisselingsprogjes ? M.a.w. waarom zouden dezelfde verziekte geesten die op Kazaa een fakebestand plaatsen, dit ook niet op een volgende plek doen......... ?

Ik snap je niet ?.. je bedoeld dat dit ook gebeurt bij andere programma's.. ?

Ik wil je niet aanmoedingen natuurlijk, maar zulke popi dingen komen net zo snel of sneller binnen op edonkey;) (bij mij althans)
Bijkomend voordeel is de kans op een fake file, die is nihil en bovendien vrij snel webbased te checken of te pre-vieuwen.

Geplaatst door gast0225

zouden het niet dezelfde mensen zijn die gebruik maken van de diverse uitwisselingsprogjes ? M.a.w. waarom zouden dezelfde verziekte geesten die op Kazaa een fakebestand plaatsen, dit ook niet op een volgende plek doen......... ?

Omdat edonkey nogal wat officiele release pagina's heeft?
Okies hier ging het idd niet om...

Het één en ander aan namen aangepast, je mag wel over Kazaa en Edonkey praten, maar niet over wat er te halen is.

Even ter verduidelijking, ik gaf nu een bepaalde download aan, die volgens jullie op dit moment populair is. Dit was gewoon als voorbeeld.

Het maakt niet uit wat ik download, mijn snelheid blijft laag.
Terwijl anderen bij mij wel met volle snelheid downloaden

Tegenwoordig downde ik altijd via nieuwsgroepen, maar sinds een paar maanden hebben ze bij BBNED/DEMON het 502 probleem(too many users).

Dus blijft het ff behelpen.

Greetz Patrick

om een lang verhaal kort te maken, we weten dat links
naar p2p-progjes, of newsreaders,hier niet mag(kan)
wees eens creatief en google eens(naar een newsreader
bv ;) )

Het gaat mij ook niet om een link naar een ander p2p progje, maar gewoon wat de oorzaak zou kunnen zijn van die lage snelheid, en/of anderen hier ook last van hebben.

Greetz Patrick

Lees ff het bericht van Megabit nogmaals, dat verklaart een hoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan