Snelheid verminderd telkens

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrykvdmeulen

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Ik download torrents nu met het programma ''bitspirit'' omdat dat veel sneller gat dan met utorrent.

Nu heb ik 1 probleem. als ik tijdens een bestand download op pause druk en daarna weer op hervatten druk dat er bij de snelheid dan ''1mb/s'' staat en dan naar een paar seconden naar 570kb/s gaat.
Ik download normaal met een snelheid van 570kb/s.
En kan zo te zien(zie bijlage) een snelheid halen van 1mb/s!
Maar hoe kan het nou die hij die snelheid niet haalt??
Heb ik een instelling niet goed ect?

Kan iemand mij helpen??

Gr Patryk vd meulen

Bijlagen

• speed.jpg
    speed.jpg
    96 KB · Weergaven: 22
  • wat een snelheid.jpg
    wat een snelheid.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 35
Wat geeft je provider op als verbindingssnelheid?
De download snelheid is van veel factoren afhankelijk, en in geval van een p2p verbinding enorm afhankelijk van de upload snelheid van de seeder. Als die maar 56kb heeft kun jij nooit sneller.
Daarnaast fluctueert de snelheid best wel. Ik heb een (lekker trage) snelheid volgens provider van 3Mb, maar als mijn downs 500kb halen is het veel, maar dan nog haal ik een 2,5 gigabyte ISO file in anderhalf tot twee uur binnen, en dat is voor mij snel genoeg.
Met andere woorden: gaat het vlug genoeg om mee te kunnen werken, dan zijn de getallen niet meer belangrijk.
P.S. Ook onder windows 7 werkt het progje Down2Home (freeware) wat een monitor functie en een volume indicatie heeft. Kun je zien hoeveel je binnen haalt en hoe snel het (ongeveer) gaat. (effe googelen op D2H)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan