snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Ik heb een abootje van 1,1 Mbps, wat kan ik dan voor download snelheid verwachten bij bv Azureus ?

In redelijke omstandigheden gewoon ongeveer 110 + kb/sec...

[offtopic] Die zin van jou doet me denken aan die reclame van chello :D [/offtopic]

Dat is allemaal afhankelijk van het aantal seeds en wat hun uploadsnelheid is.

in de regel geldt delen door 8 dus 1,1 Mbps is ongeveer
137 kb/s

Met Azareus is dat wel haalbaar op sommige sites maar net zoals Fred al zei....... afhankelijk van ....

Hmm, ik heb een 2MB lijn en haal (héél soms) snelheiden van boven de 1 MB bij dc++

Ik weet dat dit van veel dingen afhankelijk is, maar op reguliere sites haal ik wel snelheden van rond de 100 of meer maar programma's als kazaa (niet erg snel bij mij varieert heel erg) e-donkey idem dito maar azareus is wel snel vergeleken bij die andere programma's soms rond de 50 Kbps maar zeker geen 100 kbps hoe kan dit ??

ps

Ik heb mijn snelheid laten testen bij www.speedtest.nl
en kwam uit op Download op: 117.5 KByte/sec (=940 kbps) en upload op 33.2 KByte/sec (=266 kbps

Kan dus zijn dat er op dat moment niet veel mensen zijn die dat bestand met jou willen delen (uploaden naar jouw computer)

Vreemd ik heb nog nooit zulke snelheden gehad bij dat soort programma's, staan er bij mij misschien te weinig poorten open ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan