snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

artsmak

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Ik heb wanadoo lite adsl. Toch gaat het vaak ontzettend traag. Vooral windows media player buffert continu. Ik heb geen last van virussen en spyware (is allemaal nagekeken). Ik heb wel eens gehoord dat er een soort programma's zijn die de verbindingssnelheid kunnen verhogen. Is het wijs om die te kopen?
Speedtest gaf de volgende snelheden aan: Download
116.6 KByte/sec
(=933 kbps)
Upload
31.1 KByte/sec
(=249 kbps)

grts Katja

Ik heb dezelfde adsl verbinding, en ook ongeveer dezelfde resultaten op speedtest.
Ik vind deze resultaten best netjes.
Wat betreft het bufferen, ik heb daar niet zoveel last van. Misschien ligt het aan de plaats waar je de filmpjes vanaf laadt?:confused:

Snelheid is prima hoor voor Wanadoo Lite. Wat betreft die proggies om je snelheid te verhogen, dat is zonde van je geld. Wanadoo bepaald hoeveel snelheid jij krijgt voor je geld. En dat bufferen, ik sluit mij aan bij Wijnands.

ik heb wanadoo basic snelheid is goed!!
maar met welke proggy kan ik zon een speedtest doen?

bedankt voor de reacties. Ik begrijp dat het wel oke zit met de snelheid van mijn verbinding. Wat ik mij dan wel afvraag is waarom windows media player het zo slecht doet bij mij (real player werkt goed). Ik heb de updates et cetera van windows media player geinstalleerd et cetera.
Iemand zei dat het ligt aan de plaats waarvandaan ik de filmpjes bekijk. Volgens mij ligt het daar niet aan, want alle WMP+filmpjes werken niet goed. Bijvoorbeeld die van het programma Netwerk.

grts Katja

het kan ook zijn dat je wmp filmpje of wat je er ook mee doet rond de 115 kb/s is of zo en dat hij dat niet altijd dan kan bijhouden. ik heb dat zelfde probleem bij winamp als ik radio luister daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan