Snelheidswijzigingen UPC internet ... !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

VTeun

Banned
Lid geworden
17 feb 2003
Tip:

Ik kreeg een mail van UPC (zie bijlage)
Kijk je naar de combi's Internet+Telefonie+DigitaleTV bij UPC, dan is de laagste download 10Mb ......
Wonderlijk toch dat je dan zo'n bericht krijgt, waarin de limiet van 6Mb verhoogd is naar 8 ....

Ik ben een 'senior'-afnemer bij UPC met zo'n totaalpakket, waarvoor ik (inclusief het standaard analoog abonnement dat NIET in die combi zit en er dus bij opgeteld moet worden .... !!!!) per maand 52 euri's kwijt ben ...... dát scheelt.
Maar tot nu toe wel met een datalimiet van 6Mb die nu dus inderdaad verhoogd is ......

Voor de mede-abonnee's in een vergelijkbare status:
= Schakel pc's, notebooks en evt. router uit.
= Schakel je kabelmodem van UPC uit
= Zet je modem na zo'n minuutje weer aan .......
= Nu de rest weer .....

En jawel vanaf dat moment profiteer je inderdaad van de grotere downloadsnelheid.

Die herstart-procedure had UPC er in die mail niet bijgezet ......

Bijlagen

• scrndump.JPG
    scrndump.JPG
    45,2 KB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:
Gaat bij mij atomatisch

Ik zag deze melding, en zag dat ik ook zo'n mail had. Maar zonder iets aan of uit te zetten heb ik de speedtest van internet gedaan en had ik direct 8MB upload snelheid. Aan de andere kant komt met het verhaal van uit- en aanzetten van het modem me bekend voor.

ik vind het nog al duur...

Ik heb zelf Telfort internet (20mb)en bellen voor 29.90 en digitale te van KPN voor 6.95 (vanaf komende maand 7.50)

Kom ik uit op 37.40 per maand met 20 mb internet....

das nog eens wat anders dan 52 per maand.. oftewel het scheeld zown 15 euro per maand en dus 180 euro per jaar....

Ik heb ook zo'n duur internet abonnement van UPC. Ik zou wel een ander goedkoper abonnement willen nemen, eventueel van een andere server dan UPC, maar als ik al die verhalen hoor van anderen die gewisseld hebben van server, blijf ik maar dit dure abonnement houden, met pijn in mijn hart soms, als ik aan de hoge kosten denk. :mad::(:evil:

Ik heb hier Ziggo(@Home).
Deze is in vergelijking met ADSL aanbieders ook duur. Echter met ADSL is het altijd maar afwachten welke snelheid je gaat krijgen, echter met @Home altijd de volledige snelheid.

Ik heb hier Ziggo(@Home).
Echter met ADSL is het altijd maar afwachten welke snelheid je gaat krijgen, echter met @Home altijd de volledige snelheid.

Jet is net andersom. bij kabelinternet is je snelheid o.a. afhankeijk van het aantal mensen dat in je buurt via de kabel op dat moment aan het internetten is, Bij ADSL blijft je snelheid constant.

Jet is net andersom. bij kabelinternet is je snelheid o.a. afhankeijk van het aantal mensen dat in je buurt via de kabel op dat moment aan het internetten is, Bij ADSL blijft je snelheid constant.

Bij ADLS is de snelheid afhankelijk van de afstand naar je centrale. Zo betalen veel mensen voor een 20 MB verbinding, maar zullen deze snelheid echter nooit halen. Voor deze snelheid moet je zowat naast de centrale wonen.

De tijd dat je met een kabelinternet je snelheid ziet wegzakken in de "spits" is voorbij.
Hier in ons dorp heb je om hoge snelheden te halen alleen de mogelijkheid om kabelinternet te nemen.
Dus bijna iedereen hier heeft kabel van Ziggo.
Ik heb een 12 MB verbinding, en haal deze snelheid constant.

Het klopt er zijn snelheidverhogingen gaande. (volledig officiële berichtgeving hierover is er nog niet... zal over niet al te lange tijd wel komen)
Elke regio wordt apart omhoog gezet om een te grote overflow in een keer tegen te gaan.
Het zijn de gebruikers van de verbindingen: starter, easy, light en power die van deze snelheidsverhoging profiteren.
Er zal sowieso nog een andere hoge snelheidsabonnement geïntroduceert worden, mogelijk 2.. echter dat zal in de media uitgebreidt aangegeven worden.

Even ter attentie
Het kan op het moment dus nog zijn dat als je de procedure welke teun beschrijft volgt nog niet de nieuwe snelheid hebt. Dat heeft dus met de implementatiefase te maken waar ik het hierboven al even over had. Het is wachten tot je zelf bericht van UPC krijgt over de verhoging. Dan kan je er ook gebruik van maken.

Laatst bewerkt:
Hmm, de oude Chello Classic zal hier wel niet in mee gaan ben ik bang.:(

Nieuwe mogelijke snelheden toegevoegd.

Over de snellere abonnementen:

UPC introduceert Fiber Power Internet met snelheden van 60 en 120 Mbps
UPC Fiber Power Internet vijf keer sneller dan ADSL

Amsterdam, IBC, 15 september 2008 – UPC Nederland kondigt vandaag de lancering aan van UPC Fiber Power Internet. Met snelheden van 60 en 120 Mbps zijn de nieuwe internetproducten van het kabel- en mediabedrijf tot vijf maal sneller dan ADSL. UPC Fiber Power Internet is gebaseerd op EuroDOCSIS 3.0, de innovatieve internationale standaard voor ultrasnel internet via de kabel. UPC demonstreerde vandaag haar nieuwe UPC Fiber Power 120 product met diverse internettoepassingen op de omroep- en mediabeurs IBC in Amsterdam. UPC is het eerste kabelbedrijf in Europa dat deze snelheden biedt aan consumenten.

Meer lezen op www.upc.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan