aartvg
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jul 2003
hallo allemaal
ik heb een vraag
ik heb hier (stage) een server staan compac
daar hebben we een 80 gb ide schijf ingeboud voor images van de pc in het netwerk er zitten ok scsi schijven in.
nu is enkelt het probleem dat er maar 1 ide anlsuting op het moderbort zit. en er ook 1 cdrom speler in moet zitten.
het probleem is enkelt al doen we data van het netwerk naar de server toe kopijeren vija 100mbit verbinding
dan wort zo iezo maar 13% van kapiezietijd gebukt en draait de prosessor op 100%
een anderen netwerk kaart heeft geen zin heb ik al geprobeert en de cdrom loskoppen ook niet
veder staat de hd op master en de cd op slave
cde hd zit op de laaste aansuting van de kabel en de cd in het midde
er draait windows 2000 server op
groeten aart
ik heb een vraag
ik heb hier (stage) een server staan compac
daar hebben we een 80 gb ide schijf ingeboud voor images van de pc in het netwerk er zitten ok scsi schijven in.
nu is enkelt het probleem dat er maar 1 ide anlsuting op het moderbort zit. en er ook 1 cdrom speler in moet zitten.
het probleem is enkelt al doen we data van het netwerk naar de server toe kopijeren vija 100mbit verbinding
dan wort zo iezo maar 13% van kapiezietijd gebukt en draait de prosessor op 100%
een anderen netwerk kaart heeft geen zin heb ik al geprobeert en de cdrom loskoppen ook niet
veder staat de hd op master en de cd op slave
cde hd zit op de laaste aansuting van de kabel en de cd in het midde
er draait windows 2000 server op
groeten aart